Bacheloroppgåve i arkeologi
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Haust, Vår
- Emnekode
- ARK250
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk og engelsk.
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet tek sikte på å øve studentane med å arbeida med arkeologiske problemstillingar med integrert bruk av teori og metode.
Sjå temaomtale her:
Læringsutbyte
Ved fullført studium har studenten oppnådd følgjande:
Kunnskap Kjennskap til og innsikt i eit avgrensa emne innan arkeologifaget, og røynsle med å arbeide sjølvstendig ut frå arkeologiske problemstillingar.
Ferdigheiter Røynsle i å arbeide sjølvstendig med arkeologiske problemstillingar: formulere problem, avgrense stoff, finne fram relevant litteratur og diskutere og vurdere litteratur i høve til oppsette problemstillingar og relevante metodiske og teoretiske perspektiv.
Generell kompetanse Røynsle med å arbeide sjølvstendig med akademiske tekstar.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Undervisninga blir gitt i form av skrivekurs og rettleiing. Skrivekurset består av introduksjonsforelesning, biblioteksinnføring og oppgåveseminar.
Studentane skal levere prosjektskildring før oppgåveseminaret. Frist for innlevering av prosjektskildring vert kunngjort på MittUiB. Studentane får tilbakemelding på prosjektskildringa.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Studentane skal skriva ei semesteroppgåve på om lag 6000 ord, med individuell rettleiing. Tema for oppgåva blir valt av studenten i samråd med rettleiar, og kan vere ei studie av ein periode og/eller eit område. Tema kan også gå på tvers av periodar eller område.
Obligatoriske aktivitetar må vere godkjende for å gå opp til eksamen.
Eksamenssvaret kan leverast på norsk, svensk, dansk eller engelsk.