Griegakademiet – Institutt for musikk

Stikk Innom-konserter 2012

Velkommen til uformelle konserter av høy kvalitet! Tradisjonen tro inviterer Griegakademiet – Institutt for musikk (UiB) til STIKK INNOM- konserter i samarbeid med Festspillene i Bergen.

Her kan du bla i årets programfolder

Griegakademiets studenter og ansatte samt elever fra Griegakademiets Unge Talenter (GUT) presenterer et bredt repertoar. Konsertene holdes hovedsakelig i Grieghallens foaje, men også i Griegakademiets konsertsal (Gunnar Sævigs Sal) og i Domkirken.

Vi gjør spesielt oppmerksom på konserten fredag 25. mai kl. 14.00 i Grieghallens foajé, der foreldre med babyer og småbarn er spesielt inviterte.

Alle arrangement er gratis. Det kan forekomme endringer i programmet. Oppdateringer blir lagt ut på våre hjemmesider.

Vi gjør også oppmerksom på konsertserien «Ung Plattform», der utvalgte studenter fra Griegakademiet spiller i spesielt sammensatte konsertprogram som viser bredden og kvaliteten i akademiets virksomhet. Konsertene finner sted i Grieghallens foaje.

MUSIC BROUGHT TO YOU BY TOMORROW’S ARTISTS

Quality concerts in an informal setting!

Everyone is welcome to drop in and enjoy a broad variety of music presented by students and staff from The Grieg Academy, Dept. of music, University of Bergen as well as young musicians from the Academy’s Talent Development Program (GUT). The concerts take place mainly in the foyer of the Grieg Hall, but also in the concert hall of the Grieg Academy (Gunnar Sævigs Sal) and in Domkirken – the Bergen Cathedral.

Please note that the concert Friday the 25th of May at 14.00 in the Grieg Hall foyer is a concert where parents with babies and small children are specially invited.

Admission to all concerts is free. Changes to the program can occur and will be published on our home page.

We would also like to draw attention to the concert series “Ung Plattform” (“Young Platform”), where selected students from the Grieg Academy play in concert programs that are made for the occation and show the variety and quality of the Academy’s activities.  The concerts take place in the foyer of the Grieg Hall.