Institutt for sosialantropologi

Velkommen til Kula Kulas slippfest!

Instituttet har to aktive studentgrupper, Kula Kula og Fagutvalget, og på fredag 6. mai slår de seg sammen for å arrangere en antropologisk vårfest. Ta med dine antropologikolleger, medstudenter og andre intresserte for en helaften i hyggelig selskap, fengende underholdning og yrende vårstemning!

Forsidebilde Kula Kula høst 2015
Rykende fersk utgave av Kula Kula kan du lese på fredag. Her forsidebildet Kula Kula-eksemplar høsten 2015
Kula Kula

Hold av fredag 6. mai, fra klokken 19:00, for da braker det løs: I forbindelse med at semesterets utgave av Kula Kula, med temaet "Borders and Boundaries" slippes, arrangerer Kula Kula sammen med Fagutvalget vårens slippfest!

Festen vil bli holdt i Speilsalen på Kvarteret. Det blir gratis kake og god stemning, så ingen grunn til å sitte hjemme. Drikkevarer kan kjøpes i Stjernesalen!

Det vil også bli underholdning. Vi har vært så heldig å få bandet Wilhelm's midnight madness til å spille for oss under festen.

Vi håper at så mange som mulig fra instituttet, antropologistudenter og andre interesserte vil komme på slippfesten.  Les mer om arrangementet ved å klikke på linken under.

Vel møtt!

Hilsen Kula Kula-redaksjonen våren 2016