Fordjuping i tysk språk
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- TYS201
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Tysk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet skal gi auka kunnskap om og fordjupa innsikt tysk språk/språkvitskap og/eller fagdidaktikk i eit språklæringsperspektiv.
Det skal òg gi dugleik og innsikt i vitskapleg arbeid (t.d. bibliotekressursar, siteringsteknikk og bruk av kjelder).
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap:
Studenten
- har brei, generell kunnskap om sentrale teoriar, omgrep og metodar innan tysk som forskingsfag
- har grunnleggjande kunnskap om dei sentrale problemstillingane og metodane i den valde disiplinen/dei valde disiplinane og djupare kunnskap innanfor eit avgrensa område
- har kjennskap til og kan bruke relevante kommunikative sjangrar
Ferdigheiter:
Studenten
- kan utarbeide og presentere eit prosjekt på tysk (skriftleg og munnleg)
- kan reflektere over språklege nyansar mellom norsk og tysk og nyttiggjere seg det i munnleg og skriftleg bruk av tysk
- kan bruke eit presist språkvitskapleg omgrepsapparat på ulike teksttypar og problemstillingar i eige forskingsarbeid
- kan uttrykkja seg presist om faglege problemstillingar, analysar, tolkingar og konklusjonar innan eige fagområde
- kan arbeide sjølvstendig og langsiktig med problemløysing på grunnlag av tileigna faglege kunnskapar
- kan setje seg inn i og kritisk vurdere bruk av teoriar, metodar og tolkingar innanfor eige fagområde
- kan skaffe seg og nytta kunnskap på nye område innanfor faget
Generell kompetanse:
Studenten
- kan uttrykke seg på tysk på høgt nivå både munnleg og skriftleg og kan lese avanserte tekstar på tysk
- kan finne fram til relevante kjelder og bibliografiar både på nettet og i oppslagsverk og bruke dei kritisk i eige arbeid
- kan gjennomføre eit avgrensa forskings- eller utviklingsprosjekt under rettleiing og i tråd med gjeldande forskingsetiske normer
- kan bruke dei metodar og analyseverkty som er naudsynte for å gjennomføre eit sjølvstendig forskingsarbeid innanfor eige fagområde
- kan halde fram med eiga kompetanseutvikling og spesialisering
- kan ta del i den offentlege debatten der denne rører ved fagområdet
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Undervisinga skjer i form av forelesingar
- 4 timar i veka
- 9 veker (dvs. 18 dobbeltimar)
Om det melder seg få studentar til eit emne, kan undervisningsforma bli tilpassa studenttalet. Studentane vil i så fall bli informerte om det alternative undervisningsopplegget ved semesterstart og før semesterregistreringsfristen 1. februar/1. september.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
I løpet av semesteret skal det skrivast to øvingsoppgåver, kvar på om lag 500 ord, og haldast to munnlege presentasjonar på om lag 10 minutt i tilknyting til undervisinga.
Studentane vel tema i samråd med faglærar.
Oppgåvene og presentasjonane må vere godkjende av faglærar for at studenten skal kunne gå opp til eksamen.
Godkjenninga av obligatoriske arbeidskrav er gyldig i undervisningssemesteret og semesteret etter.