Miljøtoksikologi

Nyhetsarkiv for Miljøtoksikologi

Masterstudent Christine Tveiten Johansen har sett på korleis bisfenol-sambindingar aktiverar eller hemmar østrogenreseptoren i torsk. Ho syner urovekkande resultat der nye erstatningsstoff kan vere meir skadelege enn det kjende plasttilsetjingsstoffet bisfenol A.
Mandag 12.mars var gjengen fra BIO316 (Utvalde emne i miljøtoksikologi) tidlig oppe. Vi møttes på Flesland med ett mål for øyet – NETS studentworkshop og konferanse i Longyearbyen, Svalbard! Etter en kort mellomlanding i Oslo satte vi kursen for 78 grader nord, og vi var så heldige å få en fantastisk innflygning til Svalbard med sol og blå himmel.
The first workshop in the dCod 1.0 project was organized at Voss during a busy December month. 22 participants from all Norwegian partners participated in discussions, cross-disciplinary crash courses, and teambuilding.
Forskningsgruppen arrangerte HMS-møte 6. desember 2016, etterfulgt av bowling og julemiddag.
I september reiste dCod-medlemmer frå Bergen til to ulike konferansar i Barcelona, Spania. Her fekk dei innsikt i den nyaste forskningen, og moglegheit til å møte gamle og nye bekjentskaper.
Parabenfrie og uten BPA. Er erstatningen nødvendigvis noe bedre?
Matpapiret og drikkeflaska, kaffikoppen og muffinsforma har ein ting til felles: Dei inneheld miljøgifter som lek inn i kroppen din.
Det nye utdanningssenteret bioCEED skal bringe flere av UiBs biologistudenter ut i samfunnslivet og gjøre dem bedre rustet til å løse globale utfordringer.
Jérôme Ruzzin i gruppa for Miljøtoksikologi ved Institutt for biologi har fått tildelt midlar frå Noregs Forskingsråd til forsking på den rolla framandstoff, som legemiddel og miljøgifter, har på utviklinga av metabolsk sjukdom.
Linda Bjelland Pedersen in the Environmental toxicology group has finished her master degree in biology (environmental toxicology) with the thesis "Levels of persistent organic pollutants (POPs) and physiological and biochemical changes in farm associated wild fish caught in Masfjorden, Norway"
Lure du på kva ein stipendiat i miljøtoksikologi gjere på sånn til dagleg?
Tveitevannet er kraftig ureina med polyklorerte bifenyl (PCB) Maja Helgheim i Miljøtoksgruppa undersøker miljøtilstanda i Fjøsangervassdraget for å sjå korleis PCB-ureiningane frå Tveitevannet vert teke opp i abbor og korleis situasjonen er i dei andre vatna i vassdraget.
Mari Katrine Berg in the Environmental toxicology group has finished her master degree in molecular biology with the thesis "Peroxisome proliferator-activated receptors (PPARs) in polar bear (Ursus maritimus) as target receptors for environmental pollutants."
Sjølv lave dosar av miljøgifter trugar helsa vår.
Marta Eide i Miljøtoksgruppa vart heidra på Primo17.
Miljøtoksgruppa deltok på Primo17 i Faro, Portugal, 5. til 8. mai 2013.
Forskningsrådet står som arrangør for miniseminaret om korleis ein vert påverka av hormonforstyrrande kjemikaliar. Arrangementet er 18. mars ved Norges veterinærhøgskule, Oslo.
Persistente organiske miljøgifter (POPar) er i fokus hos ØKOKRIM. Miljøkriminalitet som forureinings- og naturkriminalitet vert etterforska av Miljøkrimavdelinga.

Sider