Institutt for geovitenskap

Gernot Wagner (Harvard) – Solar geoengineering and mitigation

Gernot Wagner (Harvard) kommer og holder et seminar ved UiB, BCCR/GFI om geoengineering

Abstract: What could be the role of solar geoengineering in a ‘rational’ climate policy portfolio? What should it be? What could or should it be in the world we actually live in?

Tid: kl. 09:15 torsdag den 30. november,
Sted: Undervisningsrom 4060, West Wing Jahnebakken 5

Det er åpent for alle interesserte, IKKE forbeholdt Bjerknessenteret eller geofysikere. (Vi bare arrangerer. Så spre gjerne info til andre som kunne være interessert.)

Velkommen til et foredrag om et kontroversielt tema som jeg vet at mange, også her på huset, har sterke oppfatninger om.

For å komme til “Undervisningsrom 4060, West Wing GFI (Jahnebakken 5)” kan man enten gå inn hovedinngangen Geofysisk institutt Allegaten 70, opp en etasje og så innendørs i en passasje over i østfløyen (Jahnebakken 5);  eller direkte inn første etasje i Jahnebakken 5 Bjerknessenteret.