Griegakademiet – Institutt for musikk
Utredning av nytt fakultet

Veien mot et nytt fakultet

En oversikt over nyheter og nettsider knyttet til utredningen av et nytt fakultet basert på en sammenslåing av Griegakademiet (GA) og Kunst- og designhøgskolen i Bergen (KHiB).

puslespill
Colourbox

Oppdatert informasjon om prosessen

Regjeringen la frem strukturmeldingen for universiteter og høgskoler 27. mars 2015. Kunst- og designhøgskolen i Bergen (KHiB) og Universitetet i Bergen (UiB) er nå ferdige med fase 2 og utredelsen om KHiB og Griegakademiet ved UiB kan organiseres sammen som et nytt fakultet. På denne siden samles aktuelle saker og dokumenter i forbindelse med dette arbeidet.

På Høyden (uavhengig avis for UiB) dekker prosessen:

Det blir eige kunstfakultet, men kva blir namnet? (02.06.2016)
Universitetsstyret vedtok å opprette eit kunstfagleg fakultet med Kunst- og designhøgskolen i Bergen (KHiB) og Griegakademiet. Men kva blir namnet?

Alle musikkfagene vil til nytt fakultet (15.03.2016)
Både musikkterapi og musikkvitenskap vil være med over til det nye kunstfakultetet.

-  Det er stor entusiasme for Kunstfakultetet (01.03.2016)
Kunst - designhøgskulen i Bergen og Griegakademiet kan saman bli UiB sitt sjuande fakultet.

Med ein flyttefot i kvar prosess (21.01.2016)
KHiB-leiinga synest ikkje eit eventuelt ekteskap med Griegakademiet er skremmande. Men at prosessen er utfordrande legg dei ikkje skjul på.

Kunstreisen (21.01.2016)
Kunst- og designhøgskolen er plassert fem ulike steder i byen. Nå skal de slåes sammen, først med hverandre – og deretter trolig med UiB.

Legg planar for nytt kunstfakultet (12.01.2016)
– Det skal mykje til for at dette vert stoppa. Det seier tidlegare KHiB-rektor Nina Malterud om planane om eit nytt kunstfakultet.

– Fullt mogleg med nybygg (08.01.2016)
Statsbygg har talt: Det er fullt mogleg å realisera eit nybygg for Griegakademiet ved sidan av Kunst- og designhøgskolen sitt nybygg på Møllendal.

Lovar å ta dei tilsette med på råd (30.10.2015)
UiB skal gå vidare med planane om eit kunstnarisk fakultet saman med Kunst- og designhøgskolen i Bergen. Styret vedtok òg at dei tilsette skal få ei stemme i prosessen.

Går inn for kunstfakultet (28.10.2015)
Anbefalingen er klar: Kunst- og designhøgskolen i Bergen og Griegakademiet bør organiseres som et eget kunstfakultet ved Universitetet i Bergen.

Ønskjer samspel, ikkje solistar (01.07.2015)
Fleire tilsette ved Griegakademiet åtvarar mot ein rask fusjonsprosess der ein låser seg til eitt alternativ.