Institutt for informatikk
Meltzerpris

Meltzer prisvinner med bakgrunn fra informatikk

Å utvikle en programvare som gjør det mulig for forskere å analysere data både fra seg selv og andre - det kan føre til en Meltzerpris!

YOUNG AND GIFTED: Harald Barsnes (left) and Katrine Vellesen Løken (right) pose with UiB’s Rector Dag Rune Olsen after receiving the Meltzer Award for young researchers on Friday 6 March 2015.
Thor Brødreskift

Harald Barsnes ble fredag tildelt Meltzerprisen for unge forskere. Barsnes har sin bakgrunn fra Institutt for Informatikk. Pristildelingen ble derfor mottatt med glede i fagmiljøet, og er til inspirasjon for studentene ved instituttet. Les mer om pristildelingen her.