Det juridiske fakultet

Seminar med ph.d-student Changfeng Hu.

Ved Det juridiske fakultet skal Changfeng Hu presentere sitt prosjekt Infringement of Geographical Indications of agricultural products in China. Seminaret arrangeres av forskergruppen for konkurranse- og markedsrett og The Norwegian China Law Centre.

Bilde av Changfeng Hu
Changfen Hui gjester Det juridiske fakultet, og skal den 1 februar presentere sitt prosjekt i forbindelse med et seminar i regi av forskergruppen for konkurranse- og markedsrett.
Changfeng

I regi av forskergruppen for konkurranse- og markedsrett og The Norwegian China Law Centre arrangeres det torsdag 1. februar et seminar hvor ph.d.-student Changfeng Hu presenterer sitt prosjekt Infringement of Geographical Indications of agricultural products in China.

Inviterte gjester er førsteamanuensis Monica Viken fra BI, Oslo, og Jacob Adams fra UiTØ.

Av hensyn til lunsjbestilling ber vi om påmelding innen tirsdag 30 januar kl. 12, til tore.lunde@uib.no.