Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Nyhetsarkiv for Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Stein Kuhnle, professor ved institutt for sammenliknende politikk og Hertie School of Governance i Berlin følger spent med foran det forestående tyske valget.
-Arbeidslivspraksisen er med på å gjøre oss mer bevisste på egen kompetanse, forteller sampol-student Jon Vaag Eikeland (22).
Fredag 11. september var dagen for årets vitnemålsseremoni på SV-fakultetet.
Analyzing both historical contexts and geographical locations, this volume explores the continuous reformation of state power and its potential in situations of violent conflict.
NRK har laga ein dokumentar om professor i samanliknande politikk, Frank Aarebrot . Denne vart vist som fakta på laurdag på NRK1 12 september.
Det norsk-spanske saltfiskprosjektet er et forskningssammarbeid mellom forskningsinstitusjoner og næringsliv i Norge og Spania. Leder er professor Knut Bjørn Lindkvist.