Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Nyhetsarkiv for Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Artikkelen viser at sør–nord-migrasjonen i kjølvannet av krisen er mer enn en desperat flukt fra arbeidsledighet i hjemlandet.
Onsdag onsdag 7. oktober 2015 disputerer Kristian Mjåland for ph.d.-graden ved Universitetet i Bergen med avhandlingen: «Makt, legitimitet og motstand: En etnografisk analyse av rus og rehabilitering i et norsk fengsel».
Dei politiske partia i Vest-Europa har endra seg. Yvette Peters analyserer kva konsekvensar endringar i folket kan ha i eit kapittel av ei bok til ære for Peter Mair.
Særleg jurymedlem Fredrik Saroea frå Datarock var engasjert då sampolstipendiat Julie Ane Ødegaard vart trekt fram som dommarane sin favoritt i Forskar grand prix på onsdag
Professor Liv Syltevik er intervjuet i Nyhetsmagasinet Kilden om hvordan har alenemødrenes status endret seg i løpet av de siste 100 årene.
I ein fersk evaluering blir Senter for konkurransepolitikk (BECCLE) omtalt som ein suksess. Evalueringskomiteen peikar på at senteret har eit høgt aktivitetsnivå og tverrfagleg samarbeid som stimulerer til solid forskingsaktivitet.
Studentar, akademikarar og - eit sjeldent fenomen - høgsterettsdommarar fylte den nye Universitetsaulaen under årets Rokkanførelesing med prof. Lee Epstein.
Institutt for sosialantropologi har hele seks forskere på topp 100 listen over de med flest publikasjonspoeng ved Universitetet i Bergen (2014).
Ved å reise til Flåm i Sogn og Fjordane blir studentene eksponert for tematikk innen klimatilpasning, samfunnssikkerhet, naturvern, flom- og skred-prosesser, næringsutvikling, biologisk mangfold og mye annet, og de vil lære å anvende ulike sider ved geografifaget til å forstå og forklare både naturlige og samfunnsmessige prosesser som foregår på et sted som Flåm.
GEO110-studentene kartlegger kaffeprisene på kaféer i Bergen om dagen. Formålet er at studentene skal bli kjent med en GIS webapplikasjon og hvordan slike verktøy kan brukes til kartlegging i felt.
Professor Karen Christensen invitert til å bli redaktør for en internasjonal 'Handbook on Care Work Around the World' med planlagt publisering i 2017.
Fredag 11. september 2015 inviterte Det samfunnsvitenskapelige fakultet til vitnemålsseremoni for kandidater som har fullført bachelorgraden. Aldri har så mange kandidater og gjester deltatt på denne høytidelige seremonien.
26 kandidatar bahcelorkandidatar i sampol og europastudiar fekk vitnemål frå visedekan Knut Hidle og instituttleiar Gunnar Grendstad førre fredag.
Professor Edvard Hviding redigerer og bidrar med kapittel i ny bok.
Sosiologisk institutt gratulerer alle uteksaminerte bachelorstudenter for 2015. Vitnemålsseremonien fant sted i Studentsenteret, Auditorium Egget, den 11. september.
Lørdag 12. september var det duket for feststemning i solnedgang da antropologialumner feiret seg selv.
Lørdag 12. september var Alumnusdagen 2015 ved UiB og det årlege geografitreffet.
11. september arrangerte Centre for Global South-Asian Studies ved Universitetet i København møte om boken, her med presentasjoner fra Nilsen og Roy, samt Kenneth Bo Nielsen (postdoktor ved Sosiologisk Institutt, UiB) og Luisa Steur (antropolog ved Københavns Universitet), som begge har bidratt til boken.

Sider