Griegakademiet – Institutt for musikk

Nyhetsarkiv for Griegakademiet – Institutt for musikk

Lørdag 2. og søndag 3. oktober holdes et seminar om den venezianske musikeren Sylvestro Ganassi.
Kunsthøgskolen i Bergen og Griegakademiet (UiB) inviterer med dette potensielle søkere til stipendprogrammet for kunstnerisk utviklingsarbeid til informasjonsmøte: Hva kreves? Hvordan søke? Første søknadsfrist er 15. januar 2011. Møtet er for dem som vurderer å søke gjennom KHiB eller Griegakademiet.
Grieg Academy - Department of Music, MA Programme in Performance and Composition, 11-15 October 2010
Stipendiat på det nasjonale programmet for kunstnerisk utviklingsarbeid ved Griegakademiet - Institutt for musikk, Ruben Sverre Gjertsen, er tildelt Arne Nordheims komponistpris for 2010.
Griegakademiet har gleden av å ønske to nye medarbeidere velkommen fra 1. september