Griegakademiet – Institutt for musikk

Nyhetsarkiv for Griegakademiet – Institutt for musikk

Griegakademiet gratulerer Håvard Salvesen Njølstad, saksofon, elev ved talentutviklingsprogrammet "Griegakademiets Unge Talenter" som i helgen vant 1. pris for sjette gang (tre ganger som solist og tre ganger i ensemble) i landsfinalen i Ungdommens Musikkmesterskap.
Annabel Guaita er stipendiat i Stipendiatprogrammet for kunstnerisk utviklingsarbeid, som er en parallell til forskerutdanningene organisert som doktorgrads-programmer. Konserten er en del av den offentlige presentasjonen av det kunstneriske resultat.
Formålet med Holbergdagene er å skape tverrfaglig og allmenn interesse for opplysningstiden og den klassiske tradisjonen generelt og Holberg spesielt. Holbergdagene foregår i perioden 25.11-4.12 på ulike arenaer (se detaljert program).
Torsdag 17. november inviterer Griegakademiet - Institutt for musikk til Åpen Dag