Nyhetsarkiv for Aktuelt

Forskere ser på hvordan media bruker språket for å konstruere og formidle forestillinger om fattigdom.
Professor Rolf Bjerkvig ved Universitetet i Bergen (UiB) er tildelt Kong Olav Vs kreftforskingspris 2015.
Rektoratet ved Universitetet i Bergen ønsker å styrke universitetsledelsen med en viserektor for tverrfaglig virksomhet og store satsinger. Professor Robert Bjerknes er utpekt som ny viserektor for dette området.
Naturhistorisk museum må forbli stengt på ubestemt tid etter at regjeringen ikke fant rom til å finansiere fullføringen av Museumsprosjektet i revidert budsjett.
Forskarar ved Universitetet i Bergen (UiB) har for fyrste gong skildra strukturen og stabiliteten i eit protein som er involvert i ei rekkje sjukdomar knytt til kognitiv svikt, inkludert Alzheimer, avhengigheit og nevropsykiatriske lidingar.
– Ei ryddig og god avtale som regulerer betingelsene for oppdragsprosjekter mellom Statoil og Universitetet i Bergen, seier rektor Dag Rune Olsen.
Å bu i byen er godt for miljøet, seier samfunnsgeograf Håvard Haarstad. Han meiner timinuttersbyen er løysinga.
Matpapiret og drikkeflaska, kaffikoppen og muffinsforma har ein ting til felles: Dei inneheld miljøgifter som lek inn i kroppen din.
Korleis kan dei som lir av Sjögrens syndrom få riktig diagnose og betre behandling? Dette vert sentrale spørsmål på det trettande internasjonale symposiet om Sjögrens syndrom i Bergen.