Utdanning

Nyhetsarkiv for Utdanning

På en 11-dagers reise fra vest til øst gjennomfører studentene mastergradsfeltkurset i naturgeografi under kyndig veiledning av Svein Olaf Dahl og Atle Nesje.
Han blir irritert når det er noe han ikke forstår, og skriver for å få klarhet.
Professor Jens Kjeldsen om god retorikk for ledere
Bre-arkeologiske funn fra Juvefonne presenteres på ny utstilling. Geologisk kunnskap bidrar til å setter Juvefonnes utvikling inn i et klimahistorisk perspektiv.
- Då eg byrja på Statsraad Lehmkuhl, hadde eg akkurat fylt femten år. Det var vinteren 1954. Då traska eg opp på universitetshøgda her i marineuniform, fortel Kjell Helland. No har 76-åringen frå Sunnmøre fullført mastergraden i spansk ved Universitetet i Bergen.
SAMPOL heldt høgtideleg mottaking for seksten av studentane som leverte masteroppgåve på torsdag 4. juni. I det utgåande kullet var det godt over 80 prosent som leverte på normert tid!
Falchs seniorpris og fakultetet sine utdannings- og forskingsprisar vart delte ut på fakultetetsdagen 18. juni.
Denne våren fullfører åtte studenter sin mastergrad i utøvende disipliner. Instituttet har samlet alle avslutningskonsertene i en liten festival mellom 9. og 11. juni.
Hun er datanerd og litteraturviter og forsker på hvordan vi forteller historier på nettet.