Institutt for informatikk

Nyhetsarkiv for Institutt for informatikk

- Jeg syns det er utrolig fint å studere informatikk i Bergen. Vi har veldig godt miljø og det er bra også på tvers av årstrinnene. Det er alltid muligheter for å få hjelp av både forelesere og medstudenter, uansett hva det skulle være! Det er et utrolig godt miljø for læring her, og alle hjelper alle med å lære nye ting.
Vår professor Inge Jonassen, som også leder ELIXIR Norway, er svært fornøyd med nyheten fra Forskningsrådet om at ELIXIR vil motta midler i årene fremover.
Erfarne MatNat'ere og ekstern styreleder og nestleder skal sitte i det nye fakultetsstyret. Nå er valgresultatet klart.
Dette er meldingen til nye studenter fra vår egen professor Fredrik Manne, som nylig ble utnevnt til fremragende underviser. Det er vel fortjent for en professor med 20 års erfaring, som brenner for faget sitt og er elsket av studentene. Manne, som går inn i auditoriet med skrekkblandet fryd, syns det er morsomt å undervise og setter studenten i sentrum. Slikt blir det fremragende undervisning... Les mer