Organisasjonsutviklingsprosjektet

Gjennomføring av foreslåtte Ou-tiltak

Arbeidet med oppfølging og iverksetting av delprosjektenes anbefalinger er nå i gang.

Ou-prosjektet ble avsluttet og oppsummert i møte i Universitetsstyret 28.april 2016.

Avdelingene er i full gang med iverksetting av de anbefalingene som arbeidsgruppene og styringsgruppen har vedtatt.

Kort om status for oppfølging av delprosjektene:

Referansegruppe

I det videre arbeidet med gjennomføring av prosjektet er samarbeid og forankring med fakultetene avgjørende. På den bakgrunn er det opprettet en referansegruppe bestående av representanter for faglig og administrativ ledelse ved fakultetene.

Referat fra referansegruppens møter.

Informasjon om oppfølging av tiltak.

I prosjektperioden har informasjon om prosjektet og oppfølging blitt gjennomført i henhold til vedtatte kommunikasjonsplan.

Etter prosjektets slutt vil informasjon om tiltak i prosjektet skje gjennom de sentraladministrative avdelingenes ordinære opplegg for informasjon til fakulteter og fagmiljøer.