Rektoratet

Nyhetsarkiv for Rektoratet

Forsknings- og høyere utdanningsinstitusjonene i Bergen formaliserer samarbeid om PhD-utdanning. Nå har de signert samarbeidsavtale om Bergen Summer Research School, ​som hvert år tar for seg noen av de store utfordringer verden står overfor.
Welcome to the digital and free SDG Conference in Bergen 2024! The theme is 'The role of universities in transformative change'. Take a look at the programme and register today.
UiB, Unit og HK-dir inviterer til nasjonal konferanse for digitalisering i høyere utdanning 4. november. Konferansen har ledere i universitets- og høyskolesektoren som målgruppe.
Vi tar nå imot søknader om seks parallelle kurs med tverrgående keynotes og virtuelle sosiale arrangementer. BSRS 2021 vil være en hel-digital PhD-forskerskole.
Hvordan kan forskningen din bidra til å løse globale utfordringer? Hvordan utvikler, driver og formidler du forskning for å stimulere til sosial endring?
For a decade, the Bergen Summer Research School (BSRS) has engaged PhD candidates from all over the world in discussions about the global challenges facing the world.