Studentsider
ENTREPENØRSKAP OG INNOVASJON

Informasjonsmøte på Realfagsbygget: Søk om 1 million kroner til din idé og bli din egen sjef!

Har du en god idé? Vil du jobbe med din idé sammen med andre studenter i det beste gründermiljøet på Vestlandet? Vi inviterer til informasjonsmøte som kan hjelpe deg i gang.

Har du en god idé? Vil du jobbe med din idé sammen med andre studenter i det beste gründermiljøet på Vestlandet? Er du masterstudent eller har avlagt din grad for mindre enn 12 måneder siden? Kan du svare ja på minst ett av disse spørsmålene kan du ha mulighet til å få støtte fra Forskningsrådet sitt program FORNY StudENT.

Et FORNY StudENT-prosjekt gir deg 1 million kroner til å jobbe videre med ditt prosjekt i ett år. Søknaden skal være på fem sider, og vi vil hjelpe deg å skrive den. Årets planlagte frist er 29. mars.

Kom på informasjonsmøtet for å vite mer! Kanskje er det din ide vi kan søke støtte til?

Tema:

• Om Forny Student. Hva er et bra prosjekt? Søknadsprosessen.
    Norsk Forskningsråd, Mette Fagerli

• Hvordan tenke kommersielt? Hva kan Bergen Teknologioverføring (BTO) hjelpe UiBs studenter med? Nils Eivind Holmedal, BTO

• Vi skal søke! Tips fra en student ved UiB.
    Møt en student som skal søke midler sammen med sin gruppe.

• Vil du teste din  idé?  Speedating, i regi av BTO