Erfaringsbasert master i undervisning med fordjuping i norsk
- Lengde4 År
- Plassar10
- KarakterkravMinimum C
- SpråkNorsk
- Studiepoeng120
Hovedinnhold
Kva lærer du?
På masterstudiet får du teoretisk og erfaringsbasert kunnskap som styrker undervisnings-kompetansen din i norsk i grunnskolen. Studiet er praksisnært, og gir betre ferdigheit og refleksjon rundt det å legge til rette for god læring. Masteroppgåva skal vere fagdidaktisk.
Du lærer om vitskaplege arbeidsmåtar og forskingsmetodarog får trening i sjølvstendig arbeid med faglege oppgåver. Studiet skal dessutan gi ei grunnleggande forståing av norskfaget i ein samfunnsmessig og kulturell samanheng.
Studiet gir deg kompetanse til vidare fagleg og profesjonell utvikling, slik at du kan bidra til å vidareutvikle norskfaget gjennom kritisk refleksjon og samtaler kring fag, undervisning og læring.
Gjennom arbeidet med masteroppgåva lærer du:
- å bli strukturert
- at skriving kan utviklast gjennom ein prosess
- å fordjupe deg i eit sjølvvalt tema
- å ta med erfaringsbasert kunnskap inn i forskinga di
Studiekvardag
Studiet er samlingsbasert. På samlingane blir du kjent med studentar og kollegaer frå heile landet.
Studiet baserer seg på forelesingar og seminargrupper, sjølvstudium og skriving av masteroppgåve.
I dei fem første semestera vil ei vanleg studieveke vere sjølvstudium og arbeid med mindre innleveringsarbeid. Desse semestera tar du òg eksamen i nokre emne. Gjennom masteroppgåva får du moglegheit til å forske sjølv, og fordjupe deg innanfor eitt område. Dersom du skal gjere datainnsamling i samband med masteroppgåva, kan du gjere det ved skolen der du jobbar.
Alle samlingar og arbeidskrav i dei fem første semestera er obligatoriske. Samlingar i dei tre siste semestera, mens du skriv på masteroppgåva, er ikkje obligatoriske.
Kva kan du jobbe som?
Med denne utdanninga får du lektorkompetanse med fagleg fordjuping i norsk og ei fagdidaktisk masteroppgåve i norskfaget.
Det er stort behov for lærarar i skulen som har større fagleg fordjuping i dei faga dei underviser i. Arbeid med ei masteroppgåve gir deg dessutan stor sjølvinnsikt i det å arbeide med ei større oppgåve. Denne erfaringa har overføringsverdi til det å rettleie elevar med større og mindre oppgåver i skolen eller ved andre undervisningsinstitusjonar.
Opptakskrav og søknadsfrist
For å søke dette studieprogrammet må du oppfylle dei generelle opptakskrava for master på UiB og dei spesielle opptakskrava for dette studiet.
Søknadsfristen er 15. april.
Studiets oppbygging
Dette masterstudiet er eit fireårig deltidsstudium som startar i august. Studiet svarar til eit toårig fulltidsstudium.
Rekkefølge for kurs og masteroppgåve:
1. semester
-
Litteraturteori og metode for erfaringsbasert master i undervisning (15 studiepoeng)
2. semester
-
Språkkunnskap (15 studiepoeng)
3. semester
-
Norsk fagdidaktikk for master i undervisning (15 studiepoeng)
4. semester
-
Vitskapleg metode og deling av erfaring (15 studiepoeng)
5. semester
-
Profesjon, refleksjon og erfaringsdeling (15 studiepoeng)
6.-8. semester
-
Masteroppgåve (45 studiepoeng)
Utveksling
Du kan ikkje reise på utveksling på dette studiet.
Vidare studiemoglegheiter
Etter studiet kan du vere kvalifisert til å søke opptak til ph.d.-programmet.
Spørsmål om studiet?
Telefon: + 47 55 58 93 70
E-post: evu.lle@uib.no
Studieplan
Ein studieplan er eit formelt dokument mellom deg som student og Universitetet i Bergen. Studieplanen skal gi tydelege rammer for studiet, beskrive læringsmåla du skal oppnå og korleis studiet er bygd opp.