Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Vitnemålsseremonien 2015 for bachelorkandidater ved Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Det samfunnsvitenskapelige fakultet inviterer til Vitnemålsseremoni for bachelorkandidater ved Det samfunnsvitenskapelige fakultet.

Alle kandidatene samlet i solskinnet utenfor SV-fakultetet.
Eivind Senneset

Kl. 14.00-15.30 Vitnemålsseremonien

Den høytidelige seremonien, der hver kandidat får overrekt sitt vitnemål for fullført bachelorgrad, foregår i auditoriet Egget i Studentsenteret. Vitnemålet overrekkes av fakultetets dekan og instituttleder for fagmiljøet studenten har sin utdannelse fra. En av kandidatene som har utmerket seg under sine studier taler til sine medstudenter, og en kjent alumn fra Det samfunnsvitenskapelige fakultet er seremoniens hovedtaler.

Kl. 15.30-16.30 Mottakelse

Etter seremonien inviteres alle kandidatene og deres gjester til mottakelse på Lauritz Meltzers hus. Det blir lett bevertning og underholdning i "Vrimle".

Les mer om arrangementet her: