Program for universitetspedagogikk

UPED632 Hvordan kan Canvas forbedre ditt kurs?

Kurset tar sikte på å forberede undervisere til å være i stand til å planlegge, velge, og produsere elektroniske ressurser og teknologier som et supplement til sin tradisjonelle klasseromsundervisning.

Kurset skal formidle en forståelse av hva som kan gjøres i Canvas' læringsmiljø, hvordan du gjør disse tingene effektivt, hvordan disse tingene vil hjelpe deg å utnytte tiden bedre i klasserommet, og gjennom dette bedre elevenes læring.

Innholdet i kurset vil se på noe av dagens forskning på hvordan web-verktøy kan forbedre og effektivisere undervisningen, men kurset vil først og fremst være praktisk basert, der deltakerne skal utføre hands-on aktiviteter og ta del i diskusjoner om egen undervisningspraksis.

Kurset gir en mulighet til å utforske flere muligheter, alt fra grunnleggende supplerende materialer og aktiviteter til mer robuste metoder, som blandet / hybrid og venda kurs. Deltakerne skal utvikle sine egne materialer, få tilbakemelding, og dele ideer og erfaringer med sine kolleger. Det forventes at deltakerne skal utvikle læremidler i periodene mellom øvingsøktene som adresserer enten et bestemt innhold eller et bestemt læringsmål i sitt/sine eget/egne kurs, og at deltakerne skal gi hverandre tilbakemelding på disse materialene i øktene.

Note: This course will be taught in English.