Program for universitetspedagogikk

UPED633 Interaktiv undervisning med bruk av elektroniske responssystemer

Emnet har som mål å gi opplæring i interaktiv undervisning med praktisk bruk av elektroniske responssystemer i undervisningssituasjonar.

Kurset er praktisk retta med vekt på demonstrasjon og øving i bruk av interaktiv undervisning ved hjelp av elektroniske responssystemer.

Kurset går over tre dagar, som følgjer:

1. dag: Introduksjon: Kvifor og korleis ein kan bruke ulike elektroniske responssystemer for interaktiv undervisning. Gjennomgang av forskingslitteratur om emnet. Beskrivelse og demonstrasjon av korleis desse systema fungerer. Eksempler på slike system er Socrative og Flinga, som er basert på studentanes eigne mobile plattformar (mobil, nettbrett, laptop, etc.).
  2. dag: Øvelser i å lage interaktivt undervisningsopplegg med bruk av elektroniske responssystemer
  3. dag: Deltakarane presenterer eiga interaktivt undervisningsopplegg med bruk av elektroniske responssystemer

Deltaking på minimum 80 prosent av kurset. Gjennomføre øvingar i bruk av interaktiv undervisning ved hjelp av elektroniske responssystemer.