UPED621 Vurdering og vurderingsformer, dag 3
Kurset er ope for faste tilsette ved Universitetet i Bergen. Deltakarar på Utviklingsprogram i universitetspedagogikk har første prioritet
Hovedinnhold
Dette kurset har som mål å bidra til økt forståing av samanhengen mellom vurdering (/vurderingsform) og læring. Vidare å bidra til at alternativer til tradisjonell, summativ vurdering blir prøvd ut og evaluert i ulike fagmiljøer ved Universitetet i Bergen.
Læringsutbyte: Etter fullført emne skal deltakarane:
Kunnskapar:
• Ha kunnskap om tilhøvet mellom læringsstrategi og vurdering
• Kjenne til kva som meinast med summativ og formativ vurdering
• Vite kva som meinast med «autentisk vurdering»
Ferdigheiter:
• Kunne beskrive og legge til rette for bruk av vurderingsformer i eige fag som er hensiktsmessige ut frå eksisterande læringsutbytebeskrivelsar.
Generell kompetanse:
• Være i stand til å håndtere problemstillingar knytt til fusk og plagiering innafor råmene av eksisterande regelverk.
• Inneha naudsynt kompetanse til å bistå kollegaar med å finne fram til, utvikle og ta i bruk hensiktsmessige vurderingsformer.