Skolelaboratoriet i realfag
For elever på videregående skole

Åpen dag på realfag 2015

Alle insituttene på realfag åpner sine dører torsdag 5. mars. Lurer du på hva du skal studere? Her treffer du fagfolk og studenter som kan gi deg viktige svar.

Realfagbygget

De minste partiklene og de største havdyp. Informasjon fra verdensrommet og fra cellene i din egen kropp. Jordklodens historie og beregninger av framtidens klima. Det er realfag alt sammen.

Torsdag 5. mars får du møte forskere og studenter som jobber på våre åtte realfagsinstiutt. De åpner dørene og gir deg smakebiter av det som skjer innenfor.

Biologi, fysikk, geofysikk, geovitenskap, informatikk, kjemi, matematikk eller molekylærbiologi? Det er mye å velge i. Vi har sørget for at du rekker to arrangement denne dagen, et før og et etter lunsj. Velg de to du helst vil besøke, lærere i videregående skole melder på sine elever.