Studentsider
Tilbud til studentene ved UiB

Opplev sykkel-VM fra Fansone

Til forskjell fra de fleste andre store sportsbegivenheter, er det gode muligheter for alle å oppleve syklistene og de spennende sykkelrittene på nært hold og på den måten virkelig ta del i denne unike opplevelsen.

Skolten Fansone
sykkel-vm

Tilskuere kan oppleve rittene langs hele løypen. Sykkel-VMs største fansone blir på Skolten ved Bontelabo og foran Festningen. Området er løypenært, vil ha TV skjermer, servering, langbord i telt og live underholdning fra søndag til søndag.

• Søndag 17. til og med tirsdag 19. vil det være gratis inngang på fansone Skolten.
  • Onsdag 20. september er det blant annet individuelt temporitt for menn elite, og her får studenter mulighet til å kjøpe billetter til kroner 50 ved å følge denne lenken.
  • Dagsbillett fredag 22. til søndag 24. september: 790,- inkl mva og billettavgift