Masterprogram i pedagogikk, IKT-basert

Fakta om studiet

StudiekodeMAPS-PEDIK
Studiepoeng120
Varigheit4 år
GradMaster i pedagogikk
UndervisingsspråkNorsk.
Studiestart

Det er oppstart haust annakvart år: 2016, 2018.

RessursarStudieplan
TilhørerInstitutt for pedagogikk

Kontakt

Meir informasjon

For meir informasjon ta kontakt med: studierettleiar.psyfa@uib.no / 55 58 27 10

Presentasjon

Studiestart - semester

Det er oppstart haust annakvart år: 2016, 2018.

Graden

Dette masterprogrammet fører fram til graden master i pedagogikk. Studiet er eit deltidsstudium og dermed fireårig (120 studiepoeng) og byggjer på bachelorgrad eller tilsvarande grad.

Mål og innhald

Målet med masterprogrammet er at studentane skal få inngåande kunnskap om og sjølv utvikle forskingsbasert pedagogisk kunnskap. Innhaldet i programmet er knytt til forskingsområda ved Institutt for pedagogikk.

I den første delen av studiet står samanhengen og spenninga mellom ulike kunnskapsformer, læringssyn, utdanningspolitikk og pedagogiske praksisar sentralt. Desse samanhengane og spenningane vil bli belyst og drøfta både som aktuelle samfunnsfenomen og som grunnleggande pedagogisk-filosofiske problemstillingar. Sentrale pedagogiske tema som læring, kunnskap og utdanning, blir belyst og drøfta i ulike kontekstar som for eksempel utdanningsinstitusjonar, forvaltning, bedrifter og organisasjonar. Studiets andre del skal kvalifisere studentane til å planlegge og gjennomføre eit sjølvstendig vitskapleg arbeid (masteroppgåve tilsvarande 60 studiepoeng). Dette inneber og kompetanse til å vurdere pedagogisk forskings- og utviklingsarbeid.

Samla sett skal studiet kvalifisere studentane til pedagogisk forskingsarbeid, samt å planlegge, vurdere, analysere og lede pedagogiske prosessar i utdanningsinstitusjonar, forvaltning, bedrifter og organisasjonar.

Fagleg profil

Et særpreg ved masterstudiet i pedagogikk ved Universitetet i Bergen er at både fagleg profil og undervisning er praksisforankra og prosessorientert. Sentrale tema i studiet er læring, kunnskap og utdanning.

Læringsutbyte

Læringsutbyte

Ein kandidat som har fullført utdanninga forventast å ha oppnådd følgjande

læringsutbytte, definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap:

  • Kandidaten har avansert kunnskap innan fagområdet pedagogikk, og spesialisert innsikt i det området som masteroppgåva omhandlar
  • Kandidaten har avansert kunnskap om fagets historie, tradisjon, eigenart og plass i samfunnet
  • Kandidaten har inngåande kunnskap om fagområdets vitskaplege teoriar og metodar

Ferdigheiter:

  • Kandidaten kan analysere pedagogiske spørsmål og problemstillingar
  • Kandidaten kan nytte pedagogisk kunnskap på nye område der pedagogikk er relevant
  • Kandidaten kan formidle faglege problemstillingar, analysar og konklusjonar innanfor fagområdet både skriftleg og munnleg
  • Kandidaten kan gjennomføre eit sjølvstendig, avgrensa forskingsprosjekt under rettleiing og i tråd med gjeldande forskingsetiske normer

Generell kompetanse:

  • Kandidaten kan bruke relevante metodar for forsking på ein sjølvstendig måte
  • Kandidaten kan arbeide sjølvstendig med praktisk og teoretisk problemløysing
  • Kandidaten kan medverke til nytenking og innovasjonsprosessar

Opptak

Studiestart - semester

Det er oppstart haust annakvart år: 2016, 2018.

Opptakskrav

  • Bachelorgrad i pedagogikk eller tilsvarande (som cand. mag.-grad) med ei spesialisering på 90 studiepoeng

Andre utdanningar som kvalifiserer til opptak er for eksempel førskulelærar- eller lærarutdanning og PPU.

  • C-krav, minimum 3,0 i gjennomsnittskarakter på spesialiseringa
  • Master i pedagogikk er eit norskspråkleg masterprogram med norskkrav. Det presiseras at søkerane må ha god skriftleg og munnleg førestellingsevne og må aktivt kunne delta i undervisning og gruppearbeid.
Sjå utfyllande opptaksreglement for masterprogrammet i pedagogikk for meir informasjon. 

Søknadsprosedyre

Du søkjer opptak til Det psykologiske fakultet

Søknadsfristen er 15. april for studiestart i august. Antall studieplassar er 20.
http://www.uib.no/psyfa/44099/opptak-til-masterstudium-ved-det-psykologiske-fakultet

Studieløp

Masterprogram i pedagogikk, IKT (krav 120 SP)
Masterprogram i pedagogikk, IKT - obligatoriske emner (krav 60 SP)
Obligatorisk emne
EmnekodeEmnetittelSPSA
PED321Pedagogisk filosofi, IKT151–41
PED323Kunnskap og kunnskapsprosessar, IKT151–42
PED322Forskningsmetode, IKT151–43
PED324Fordjuping og prosjektplan, IKT151–44
Masteroppgave i pedagogikk, IKT (krav 60 SP)
Obligatorisk emne
EmnekodeEmnetittelSPSA
PED396Masteroppgåve i pedagogikk IKT605–85
SP = Studiepoeng, S = Semester, A = Anbefalt semester

Utvalgt vitnesbyrd: