Rapport etter gjennomgang av praksisportal

Konsulentselskapet PWC har på oppdrag fra Universitetet i Bergen gått gjennom sakskomplekset knyttet til etableringen av praksisportal.

Universitetsmuseet i Bergen
Universitetsstyret fikk i dag presentert gjennomgangen av sakskomplekset rundt praksisportal.
Simon Brandseth, UiB

PWC la torsdag 11. mars frem sine hovedfunn for universitetsstyret, og overleverte samtidig sin endelige rapport til universitetet.

− Dette er en sak som har reist en rekke spørsmål. Derfor ønsket vi en god gjennomgang og at alle fakta kommer på bordet, sier rektor ved UiB, Margareth Hagen.

− Universitetsledelsen og styret vil nå bruke de nærmeste dagene til å sette seg inn i rapporten. Vi vil komme tilbake til hvordan vi skal følge opp dens funn i et ekstraordinært styremøte onsdag 17. mars, sier Hagen.