Institutt for sosialantropologi
utveksling

Infomøte om utveksling og sommerskole for antropologistudenter

Opplev verden, antropologistudent! Vi inviterer til orienteringsmøte om utveksling og sommerskole for deg som ønsker å reise ut sommeren/høsten 2022.

Collage utveksling antropologi
Fartein H. Nilsen, Guro V. Skeie, Gyri R. Leader, Ingvill Nøst, Sofie P. Hole, Henriette Westerheim

Som bachelorstudent i sosialantropologi inngår to semestre hvor du kan studere hva du vil - frie studiepoeng - og mange ønsker å studere i utlandet. Kom på orienteringsmøte for informasjon om muligheter, søknadsprosess og viktige frister rundt utveksling.

I tillegg vil du få informasjon om sommerskole i antropologiske forskningsmetoder, som vil foregå to uker sommeren 2022.

Grunnet lettelser i tiltakene f.o.m. 14. januar blir arrangementet holdt fysisk, i Lite aud. på SV-fakultetet.

• SANT270 Sommerskole i antropologiske forskningsmetoder
    Prosjektmedarbeider Elina Troscenko vil orientere om opptakskrav, viktige frister og inhhold for sommerskolen. Undervisingsassistent Håkon Larsen vil dele sine erfaringer fra sommerskolen 2019 og hva det betydde for han som masterstudent.
  • Søknadsprosess utveksling
    Vi går gjennom hvilke avtaler du kan søke på, hvordan finne fram, hvordan søknadsprosessen foregår og hva du må gjøre før, under og etter oppholdet for å få utvekslingssemesteret godkjent
  • Spørsmål

Les meir:

Vel møtt til inspirasjon og informasjon!