Institutt for biovitenskap (BIO)
INSTITUTTSEMINAR

Sustainable Development Goals (SDGs) at BIO

Inger Elisabeth Måren, førsteamanuensis og UNESCO Chair on Sustainable Heritage and Environmental Management ved UiB, presenterer siste nytt om arbeidet med oppfølgingen av FNs bærekraftmål her ved Universitetet i Bergen.

Underwater photo of single fish with light breaking through from the ocean surface
Fernando Cortes de Pablo/Colourbox

Instituttseminarene er en serie med seminarer med foredragsholdere fra vår egen vitenskapelige stab.  Foredragene skal være godt forståelige også for personer utenfor fagfeltet og tematikken vil gjerne være bredere enn en tradisjonell presentasjon av forskningsdata.

Vi oppfordrer alle til å møtes i auditoriet kl. 12 for et lite kvarters mingling, foredraget starter 12.15.  Foredragene er åpne for alle interesserte.

Velkommen!