Fordjuping i arkeologi i perioden 500 f.Kr. - 1500 e.Kr. (1)
- Studiepoeng10
- UndervisingssemesterHaust
- EmnekodeARK121
- Talet på semester1
- SpråkNorsk/engelsk
- Ressursar
Main content
Studienivå (studiesyklus)
Bachelornivå
Undervisningssemester
Emnet vert tilbode uregelmessig
Undervisningsstad
Bergen
Mål og innhald
Mål:
Emnet tek sikte på å gje studentane fordjuping i aktuelle arkeologiske tema og periodar i tida 500 f.Kr. - 1500 e.Kr.
Når ressursane tillét det, tilbyr instituttet undervisning i eitt eller fleire tema. Studiet omfattar perioden frå 500 f.Kr. til 1500 e.Kr. Fordjupingstema kan skifta, avhengig av undervisningskreftene som er tilgjengelege og aktuell forsking.
For omtale av temaet som vert tilbydd inneverande semester, sjå her: Temaomtale ARK121
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten:
- har kunnskap om sentrale temaer, teorier, problemstillinger, prosesser, verktøy og metoder innenfor perioden 500 f.Kr. til 1500 e.Kr.
- kjenner til forskings- og utviklingsarbeid innenfor perioden
- kjenner til periodens historie, tradisjoner, eigenart og plass i samfunnet
- har god kunnskap innan og innsikt i det valde fordjupingstemaet.
Ferdigheiter
Studenten:
- kan nytte fagleg kunnskap på praktiske og teoretiske problemstillingar og gjere greie for sine val
- kan reflektere over eiga fagleg utøving og justere denne under rettleiing
- kan finne, vurdere og henvise til informasjon og fagstoff og knytte dette til ei problemstilling
- kan anvende relevante faglige verktøy, teknikkar og uttrykksformar som er relevante for forskinga i perioden
- kan problematisere og nytte relevant fagterminologi og drøfte arkeologiske framstillingar innan temaet
- Kan vurdere og analysere litteratur og arkeologiske funn, og gjere sjølvstendige vurderingar.
Generell kompetanse
Studenten:
- har kunnskap om relevante fag- og yrkesetiske problemstillingar
- kan planlegge og gjennomføre arbeidsoppgåver og prosjekter aleine og som deltakar i gruppe i tråd med etiske krav og retningsliner
- kan presentere sentralt fagstoff som teoriar, problemstillingar og løysingar både skriftleg, munnleg og gjennom andre relevante uttrykksformer
- kan utveksle synspunkt med andre med bakgrunn innanfor fagområdet, og delta i diskusjonar om utvikling av god praksis
- kjenner til nytenking og innovasjonsprosessar innanfor fordjupingstemaet
- kan setje seg inn i ein omfattande faglitteratur og formidle kunnskap og synspunkt derifrå, og kan gjere eigne vurderingar i skriftlege arbeid.
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
God kunnskap i engelsk er viktig.
Krav til studierett
Emnet er ope for studentar med studierett på UiB.
Arbeids- og undervisningsformer
6-10 forelesingar/seminar
Obligatorisk undervisningsaktivitet
80% deltaking på undervisninga er obligatorisk. Obligatoriske krav er gyldige i to semester etter det undervisningssemesteret dei vart godkjende.
Vurderingsformer
6 timar skriftleg skoleeksamen
Av smittevernomsyn er vurderingsforma våren 2021 endra til 3 dagar heimeeksamen.
Hjelpemiddel til eksamen
Ingen
Karakterskala
Det vert nytta ein gradert karakterskala frå A til F.
Vurderingssemester
Haust
Litteraturliste
Instituttet utarbeider pensumlister. Pensum er omlag 1200 sider.
Emneevaluering
Studentane vil med jamne mellomrom bli inviterte til å evaluera faget.
Emneansvarleg
AHKR har ansvar for fagleg innhald i emnet.
Administrativt ansvarleg
AHKR har det administrative ansvaret for emnet og studieprogrammet.
Litteraturlista vil vere klar innan 01.06. for haustsemesteret og 01.01. for vårsemesteret.
Eksamensinformasjon
Vurderingsordning: Heimeeksamen
- Oppgave utleveres
- 08.03.2021, 09:00
- Innleveringsfrist
- 10.03.2021, 13:00
- Trekkfrist
- 22.02.2021
- Eksamenssystem
- Inspera
- Digital eksamen