Medisinsk pedagogisk praksis
- Studiepoeng3
- UndervisingssemesterVår
- EmnekodeELMED218B
- Talet på semester1
- SpråkNorsk
- Ressursar
Hovedinnhold
Undervisningssemester
Vår
Emnet strekker seg gjennom semesteret
Oppstartsseminar i januar, avslutningsseminar i april.
Mål og innhald
Emnet bygger på en innføring i medisinsk pedagogikk (ELMED218A Teoretisk innføring i medisinsk pedagogikk), og forutsetter at deltakere har bestått dette. Emnet har som mål å gi studentane trening i å planlegge, gjennomføre og evaluere pedagogiske oppgåver retta mot helsefagleg utdanning. Dei praktiske oppgåvene kan vere undervisnings- og rettleier-oppgåver, utviklingsoppgåver eller anna form for pedagogisk tilrettelegging.
Studentar som har vore undervisar, rettleiar, hatt mentor-oppgåve (gjeld ikkje sosial mentor 1. og 2. semester) eller liknande i regi av det medisinske fakultetet (evt. Studentorganisasjon) i minst 20 timar kan nytte dette som bakgrunn for arbeidet med oppgåva.
Om de er usikre på om undervisningserfaringa de har kan telja ¿ ta kontakt med emneansvarleg: knut.eliassen@uib.no
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten:
- har grunnleggjande kunnskapar om korleis ein planlegger og legg til rette for læring hos ulike målgrupper
- kan greia ut om korleis ein pedagogisk intervensjon bidrar til læring og til andre moglege konsekvensar av intervensjonen
- har kjennskap til ulike rammer som er med å påvirke opplæring
Ferdigheiter
Studenten:
- kan planlegge og gjennomføre ei avgrensa pedagogisk oppgåve med målgruppas læring for øye
- kan opptre i ulike pedagogiske roller som undervisar, rettleier, vurderar eller liknande
- kan gjere kloke val og ta i bruk varierte virkemedel i rettleiing og undervisning
Generell kompetanse
Studenten:
- kjenner til styrker og svakheter ved eigen undervisningsrolle
- kan samarbeide om å løyse pedagogiske oppgåver i lag med andre
Krav til forkunnskapar
Må ha gjennomført ELMED218A Teoretisk innføring i medisinsk pedagogikk, same studieår eller seinast året før.
For å ta emnet må du ha vore undervisar, rettleiar, hatt mentor-oppgåve eller liknande i regi av det medisinske fakultetet (eller studentorganisasjon) i minst 20 timar
Krav til studierett
Medisinstudiet eller masterstudiet i klinisk ernæring
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
Det er obligatorisk oppmøte på emnets første og siste dag.
I emnet nyttar studentane den praktiske erfaringa dei har hatt i rolla som undervisar, rettleiar eller instruktør. Emnet er bygd opp som ei vidareføring av emnet ELMED218A Teoretisk innføring i medisinsk pedagogikk.
Tal på deltakarar (studentar)
Minimum: 8
Maksimum: 25
Vurderingsformer
Innlevering av refleksjonsoppgave med praksisrapport 1500-3000 ord.
Obligatorisk presentasjon av arbeidet i avslutningsseminar.
Karakterskala
Bestått/ikkje bestått
Fagleg overlapp
ELMED218 Innføring i medisinsk pedagogikk
Vurderingssemester
vår
Litteraturliste
Litteraturlista vil vere klar innan 01.06. for haustsemesteret og 01.01. for vårsemesteret.
Kontaktinformasjon
Tlf: 55 58 64 00
Eksamensinformasjon
Vurderingsordning: Seminarinnlegg
- Trekkfrist
- 14.12.2022
- Eksamenssystem
- Inspera
- Digital eksamen