Kvalitative metodar og planlegging
- Studiepoeng10
- UndervisingssemesterVår
- EmnekodeGLODE303
- Talet på semester1
- SpråkEngelsk
- Ressursar
Hovedinnhold
Studiepoeng, omfang
10 sp
Studienivå (studiesyklus)
Master
Fulltid/deltid
Fulltid
Undervisningssemester
Vår
Mål og innhald
Kurset byggjer på GLODE302 Introduction to Methodology, og gir ein bred oversyn over (i) ulike tilnærmingar til kvalitativ forsking, (ii) kvalitative datainnsamlingsmetodar, (iii) analyse av kvalitative data, (iv) etikk gjennom heile forskingsprosessen, og (v) det å skrive prosjektoppplanen. Hovedformålet med modulen er å førebudde studenten til eigen masteroppgåveforsking.
Læringsutbyte
Etter gjennomføringa av dette kurset skal studenten ha følgjande læringsutbyte definert i form av kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap:
Studenten har inngåande kunnskap om:
- Ulike tilnærmingar til kvalitativ forsking
- Eigenskapar og føremålstenleg bruk av ei rekke kvalitative metodar / teknikkar
- Ulike tilnærmingar til analyse av kvalitative data
- Truverde og refleksivitet i kvalitativ forsking
- Etikk gjennom heile forskingsmetoden
- Krav til prosjektskildring for masteroppgåva
Ferdigheiter:
Studenten har evna til å:
- Utarbeide ein intervjuguide og gjennomføre eit djupneintervju og bruke minst to andre kvalitative datainnsamlingsmetodar / teknikkar
- Kode og analysere kvalitative data
- Evaluere etiske prosedyrar relatert til forskingsdesign og datainnsamling
- Utforme eit forskingsprosjekt og skrive ein prosjektplan
Generell kompetanse:
Studenten kan:
- Kommunisere og diskutere ulike kvalitative forskingsdesign og gjere greie for respektive føremoner og bruksområde for desse
- Gjere kvalifiserte val mellom ulike kvalitative forskingsmetodar
Samarbeide profesjonelt i grupper
Krav til forkunnskapar
Studenten må ha gjennomført GLODE302 Introduction to Methodology, HABA 301 eller tilsvarande innføringskurs til forskingsmetodar.
Studiepoengsreduksjon
.
Krav til studierett
Ope for alle studentar som er registrert i masterprogrammet i Global Development Theory and Practice, barnevern og helsefremmende arbeid og helsepsykologi. Ope for masterstudentar registrert i andre relevante programmer ved UiB.
Arbeids- og undervisningsformer
Læringsmetodane vil bestå av førelesningar, gruppearbeid og feltarbeid.
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
Læringsmetodane vil bestå av førelesningar, gruppearbeid og feltarbeid.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Deltaking i praktiske øvingar relatert til ulike kvalitative metodar det er gitt innføring i (individuell intervjuing, deltakarobservasjon, fokusgruppediskusjon)
- Utarbeiding av prosjektplan for eit masteroppgåve
- Presentasjon av eige forskingsprosjekt for medstudentar
Vurderingsformer
Heimeeksamen. 5 dager
Karakterskala
A-F
Vurderingssemester
Vår
Litteraturliste
Blir gjort tilgjengelig 1 desember
Emneevaluering
Kurset vil bli evaluert i samsvar med Det psykologiske fakultet sine rutiner for deltakande evaluering og UIB sitt kvalitetssikringssystem.
Programansvarleg
Institutt for helse, miljø og likeverd (HEMIL)
Emneansvarleg
Institutt for helse, miljø og likeverd (HEMIL)
Administrativt ansvarleg
Institutt for helse, miljø og likeverd (HEMIL), Det psykologiske fakultet
Kontakt
Eksamensinformasjon
Vurderingsordning: Heimeeksamen
- Oppgave utleveres
- 04.04.2022, 09:00
- Innleveringsfrist
- 08.04.2022, 15:00
- Trekkfrist
- 21.03.2022
- Sensur kunngjøres
- 28.04.2022
- Eksamenssystem
- Inspera
- Digital eksamen