Research Seminars at CIH Including two Presentations
- Studiepoeng5
- UndervisingssemesterHaust
- EmnekodeINTH326A
- Talet på semester4
- SpråkEngelsk
- Ressursar
Hovedinnhold
Studiepoeng, omfang
5 studiepoeng
Studienivå (studiesyklus)
Master
Undervisningssemester
Høst/vår
Mål og innhald
Studentane anbefalast å halde sin første presentasjon (protokoll) i vårsemesteret og den andre presentasjonen (resultantane av studien) i sitt siste semester
Læringsutbyte
Etter fullført emne skal studenten ha følgande læringsutbytte definert når det gjelder kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten:
- Vet korleis man organiserer studieprotokollen i ein kort presentasjon
- Vet korleis man organiserer forskningsresultatene i korte presentasjoner
Ferdigheiter
Studenten:
- Kan presentere et prosjektforslag på ein tydeleg og strukturert måte for tilsette og studentar i 2. semester
- Kan presentere forskingsresultat på ein tydeleg og strukturert måte for tilsette og studentar i 4. semester
- Kan kritisk kommentere medstudentars presentasjonar av forskingsprotokoll og resultat
Generell kompetanse
Studenten er i stand til å:
- Formidle forskningsfunn til eit bredere publikum
- Kritisk og konstruktiv kommentere forsking i andre fora
Krav til forkunnskapar
Ingen
Studiepoengsreduksjon
Studiepoeng reduksjon for INTH326
Krav til studierett
Kun for studenter på masterprogrammet i global helse (UiB)
Arbeids- og undervisningsformer
The master students should give two presentations during their study period and it is compulsory to attend the seminars.
Masterstudentane skal holde to presentasjonar i løpet av studietida, og det er obligatorisk å delta på seminara.
Seminara er vanlegvis ein gong i veka, og kvar presentasjon skal vare omtrent 15 minuttar.
Seminar: en time
2 studentar presenterer på kvar seminar
25 studentar/12-13 seminar per semester
(Tal seminar avhenger av tal studenter)
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Minst 14 seminar og to presentasjonar, ein om prosjekt protokoll og ein annan om forskingsfunn.
Vurderingsformer
To muntlige presentasjoner
Karakterskala
Bestått/ikke bestått
Vurderingssemester
Vår
Litteraturliste
Anbefalt: "How to write and publish a scientific paper" Rober A. Day, Ed.5, chapter 27, pp 167-172
Emneevaluering
Kvar 3. år
Programansvarleg
Programutval for global helse
Emneansvarleg
Ingvild Fossgard Sandøy (Ingvild.Sandoy@uib.no)
Administrativt ansvarleg
Institutt for global helse og samfunnsmedisin