Proposal development
Masteremne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- INTH330B
- Talet på semester
- 2
- Undervisningsspråk
- Engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Det overordna målet er å hjelpe studentane med å konseptualiserar og utarbeide et forskingsforslag i sitt forskingsområde og å gi næring til en følelse av nysgjerrigheit og aktiv deltaking i forsking. Ei veke nyttast til innledande førelesingar som dekker alle kapitel i et komplett forskingsforslag og interaktiv undervisning kor kver student presenterer sitt foreløpige forskingsprotokoll og resten av klassen og læraren/diskuterer/fagfellevurderar disse forslagene i grupper. Studentane lærer å bruke forskingsmetodane som vert undervisa i forskingsverktøykurset (INTH315) til praktiske eksemplar og finpusse sine individuelle forskingsforslag. Denne veka følges av 3 heildagsseminarar i løpet av vårsemesteret kor studentane får fagfellevurdering av forslagene sine før endeleg innsending.
Kursets hovuddel er sjølve arbeidet studentane utfører på forslagene sine etter denne introduksjonsveka. Regelmessige diskusjonar med rettleiar(ar) er et viktig element i prosessen.
Læringsutbyte
Etter fullført emne skal studenten ha følgjande læringsutbytte definert når det gjelder kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten kan:
- Gjeve grunnar for valet av forskingsmetoder
- forklare kravene og prosessen for etisk godkjenning
Ferdigheiter
Studenten kan:
- finne relevant litteratur og skrive ein melding som gjev grunn for studien
- tydeleg formulere forskingsspørsmål(a), brede mål og spesifikke mål
- vel de relevante datainnsamlingsverktøyane/laboratoriemetodene
- vel riktige statistiske metodar i dataanalyse
- formulere forventa resultat
- lage et forskingsbudsjett
Generell kompetanse
Studenten er i stand til å:
- uavhengig konseptualisere og utarbeide eit godt og omfattande forskingsforslag innanfor den avgrensa tidsramma og ressursane
- kommunisere forskingsplanen profesjonelt
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
The organized teaching includes one full week in autumn and 3 individual days in spring. The rest of the course is the actual work students carry out on their proposals. Major emphasis is placed on the exercises in groups and individually, peer-review, and plenary discussions with teachers having qualitative and quantitative research backgrounds. 80% of the organized teaching is used for interactive teaching where each student is expected to present own preliminary sketch for class discussion and peer review. This one week`s organized session is followed by the regular sessions with supervisory team during proposal development. The proposals are peer-reviewed by the fellow students and evaluated by supervisors before submission.
Student investment time: 125 hours
Contact hours (lectures and seminars): 42
Individual working hours: 83
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Karakterskala
Vurderingssemester
Litteraturliste
Emneevaluering
Programansvarleg
Emneansvarleg
Professor Tehmina Mustafa (Temina.Mustafa@uib.no)
Professor Karine Marie Moland (Karen.Moland@uib.no)