Algoritmisk tenking og programmering i matematikkfaget
- Studiepoeng15
- UndervisingssemesterHaust
- EmnekodeMAT625
- Talet på semester2
- SpråkNorsk
- Ressursar
Hovedinnhold
Undervisningssemester
Haust og vår. Kurset startar opp om hausten og går over to semestre.
Undervisningsstad
Bergen
Mål og innhald
Emnet fokuserer på programmering som læringsfremjande verktøy i matematikkundervisninga i den vidaregåande skulen. Emnet skal gje studenten ei grunnleggjande forståing for algoritmisk tenking og programmering, og skal danne grunnlaget for undervisningskompetanse i dette temaet/emnet.
Emnet omhandlar
- programmering som lærings- og undervisningsverktøy i matematikkfaget, med spesiell vekt på programmeringsspråket Python
- algoritmisk tenking og utforsking i matematikkfaget
- problemløysing og implementasjon av algoritmar, og
- kjende matematiske problem som konstruktivt/fruktbart kan løysast ved hjelp av programmering.
- kritisk kompetanse innan teknologi, matematisk modellering.
Læringsutbyte
Kunnskapar
Studenten
- har kunnskap om sentrale aspekt ved algoritmisk tenking,
- har kunnskap om sentrale aspekt knytt til programmeringsspråket Python,
- har kunnskap om korleis ein kan ta i bruk algoritmisk tenking og programmering i klasserommet,
- har kunnskap om matematiske problem som best let seg løyse numerisk i motsetnad til analytisk.
- har kunnskap om algoritmisk tenking knytt til matematisk modellering.
- kjenner til viktige datastrukturar og enkel syntaks knytt til programmeringsspråket Python.
- har kunnskapar om vurdering av effektivitet og kvalitetar til ulike typar algoritmer.
- har kunnskapar om ulike visualiseringsmetodar
Ferdigheiter
Studenten
- kan på bakgrunn av teori og forsking planlegge og gjennomføre undervisningsopplegg som omhandlar algoritmisk tenking og programmering,
- kan finne løysingar av enkle matematiske problem, for eksempel løysing av likningar, ved hjelp av algoritmisk tenking og implementasjon i Python.
- har kritisk kompetanse med omsyn til «big data» og psykometri, kunstig intelligens.
Generell kompetanse
Studenten
- kan knyte saman sine kunnskapar og ferdigheiter innan programmering med matematikkdidaktisk teori knytt til ulike former for undervisningspraksis,
- kan gjennomføre kritiske refleksjonar omkring algoritmisk tenking og programmering som del av matematikkundervisninga, og grunnlaget for kvifor programmering er lagt inn som del av eit skulefag.
- har god oversikt over didaktisk tilnærming til algoritmisk tenking og programmering i klasserommet.
Krav til forkunnskapar
30 studiepoeng matematikk/matematikkdidaktikk
Tilrådde forkunnskapar
Matematikkdidaktikk frå PPU eller annen lærarutdanning
Studiepoengsreduksjon
Ingen
Krav til studierett
MAT625 er et videreutdanningskurs, der man må søke opptak gjennom UiB Videre, https://www.uib.no/utdanning/evu.
Minimum 7 deltakarar.
Arbeids- og undervisningsformer
Førelesingar, seminar og gruppearbeid
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Inntil 6 obligatoriske arbeidskrav/-oppgaver. Gyldig i fire semester; inneverande og tre påfølgjande.
Samlingene er obligatoriske.
Vurderingsformer
Mappevurdering.
Karakterskala
Bestått/Ikkje bestått
Vurderingssemester
Det er ordinær eksamen kvart semester
Emneevaluering
Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB og instituttet sitt kvalitetssikringssystem.
Institutt
Matematisk institutt
Kontakt
UiB Videre, videre@uib.no og
Matematisk institutt v/ Marianne Jensen, studieveileder@math.uib.no
Eksamensinformasjon
Vurderingsordning: Mappevurdering
- Trekkfrist
- 01.05.2023