Hjem
Utdanning
Laveregradsemne

Introduksjon til innovasjon og entreprenørskap i Media City Bergen

Undervisningssemester

Haust

Undervisningsstad

Media City Bergen

Mål og innhald

Emnet gir ei innføring i innovasjons- og entreprenørskapsteori og metode, samt i utvikling av nye innovative konsept, og har særleg fokus på mediefeltet. Studentane lærer både teoretiske og bransjenære tenkjemåtar og metodar for innovasjon og entreprenørskap, samt får praktisk erfaring med konseptutvikling. Faglærerar kjem både frå forskingsmiljø og bransjeaktørane i og rundt Media City Bergen.

Mediefeltet er særleg interessant i et innovasjons- og entreprenørskapsperspektiv. Feltet blei tidlig hardt ramma av disruptive kreftar som digitalisering og globalisering, og har lenge vært tvungne til å tenkje nytt og omstille seg. I medieklynga Media City Bergen legg ein vekt på å fremme innovasjon både innan utdanning, forsking og i næringsliv, men alle organisasjonar og bedrifter på tvers av alle sektorer i samfunnet opplever i dag eit press på å være nytenkande samstundes som ein mestrer endring.

Studentane får kunnskap om teori og metodar forankra i fag som for eksempel sosiologi, design, medievitskap og kommunikasjon, økonomi og leiing, strategi, retorikk, psykologi, og informasjonsvitskap.

Studentane lærer korleis menneske og organisasjonar arbeider for å være innovative, og får sjølve erfaring med å utvikle eit innovativt konsept. Studentane får òg innsikt i kritiske perspektiv på innovasjon.

Læringsutbyte

Studentane skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:

Kunnskap

Studenten

  • kan gjerne greie for omgrep innan innovasjonsteori- og metodar, og entreprenørskap.
  • kan gjerne greie for rolla innovasjon, entreprenørskap og konseptutvikling har innan mediefeltet.

Ferdigheiter

Studenten

  • kan identifisere behov og moglegheiter for innovasjon i og utanfor organisasjonar.
  • kan vurdera kvalitet og levedyktigheit for prosjekt og idear.
  • kan nytta metodar for utvikling av konsept som har potensiale for innovasjon.

Generell kompetanse

Studenten

  • kan formidle teoriar og metodar for innovasjon og entreprenørskap både skriftleg, munnleg og gjennom eigen praksis.
  • kjenner til forskings-, utviklings- og innovasjonsarbeid innan mediefeltet, og kan oppdatere kunnskapen sin innan feltet.
  • kjenner til utviklings- og innovasjonsarbeid innan medie- og medieteknologisektoren, og kan oppdatere kunnskapen sin innan feltet.

Krav til forkunnskapar

60 studiepoeng

Tilrådde forkunnskapar

Ingen

Studiepoengsreduksjon

Ingen

Krav til studierett

Reservert for studentar ved SV-fakultetet.

Emne har 25 studieplassar. Undervisningsmelding i Studentewb er søknad om plass. Søknadsfrist: søndag i uke 33.

Ved fleire søkarar enn plasser vil vi sette saman ei tverrfagleg studentgruppe. Kvart institutt har ein egen kvote, og plassane fordelast ved loddtrekking.

Arbeids- og undervisningsformer

Førelesingar og workshops

Obligatorisk undervisningsaktivitet

  • Deltaking i workshops (minimum 80%)
  • Gruppepresentasjon av konsept

Obligatoriske arbeidskrav er berre gyldig i undervisningssemesteret.

Vurderingsformer

Deleksamen

  • Gruppeoppgåve, skriftlig/visuell konseptbeskrivelse (teller 40 %)
  • Skriftleg individuell oppgåve, som kan være en gitt oppgåve eller en refleksjonsoppgave knytt til gruppeoppgåva, 3000 ord (+/- 10%) (teller 60%) 

Karakterskala

A-F

Vurderingssemester

Eksamen vert berre tilbydd i undervisningssemesteret.

Emneevaluering

Emnet vert evaluert av studentane kvart 3.år, av faglærar kvart år.

Kontakt

Eksamensinformasjon

  • Vurderingsordning: To oppgåver

    Trekkfrist
    20.09.2019
    • Eksamensdel: Gruppeoppgåve

      Innleveringsfrist
      04.10.2019, 14:00
      Eksamenssystem
      Inspera
      Digital eksamen
    • Eksamensdel: Individuell oppgåve

      Innleveringsfrist
      19.11.2019, 14:00
      Eksamenssystem
      Inspera
      Digital eksamen