Hjem
Utdanning
Laveregradsemne

Examen facultatum - Introduksjon til media og kommunikasjon

Undervisningssemester

Haust

Mål og innhald

Dette emnet introduserer medievitskap som eit fagfelt i skjæringspunktet mellom samfunnsfag og humanistiske fag. Få samfunnsområde er urørt av mediene si formidling, dei spelar ei viktig rolle i daglegliv, samfunnsliv og arbeidsliv. I emnet får du innføring i medievitskaplege perspektiv, med vekt på korleis samfunnsvitskaplege og humanistiske tenkjemåtar kan brukast på aktuelle medievitskaplege problemstillingar. Emnet introduserer medievitskapen ved å ta føre seg aktuelle spørsmål om medias rolle i samfunnet, populærkultur, identitet, sosiale medier, eller medier og makt, og vise korleis samfunnsvitskaplege og humanistiske tenkjemåtar kan nyttast for å forstå desse spørsmåla. Emnet gjev ei innføring i akademisk skriving og praktisk trening i dette. Undervisninga er til dels workshop-basert og kan omfatte praktiske øvingar. Emnet er sterkt tilrådd i første semester på bachelorgraden i medier og kommunikasjon.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar og ferdigheiter:

Kunnskapar

Kandidaten

  • har kunnskap om modellar og perspektiv på forholdet mellom avsendarar, medietekstar og mottakarar i ein kommunikasjonsprosess.
  • har kunnskap om medievitskapen si plassering mellom humaniora og samfunnsvitskap, samt kunnskap om samfunnsvitskaplege og humanistiske teoriar og fagtradisjonar
  • har grunnleggjande kunnskap om sentrale samfunnsvitskaplege tema og problemstillingar
  • har kunnskap om akademisk skriving, med spesielt fokus på oppgåveoppsett og referanseteknikk

Ferdigheiter

Kandidaten

  • kan bruka sentrale medievitskaplege teoriar og omgrep
  • kan bruka samfunnsvitskaplege og humanistiske perspektiv på medievitskaplege problemstillingar
  • kan skriva akademiske tekstar og brukar relevante referanseteknikkar

Krav til forkunnskapar

Ingen

Tilrådde forkunnskapar

Ingen

Studiepoengsreduksjon

Krav til studierett

Studentar på årsstudium i medier og kommunikasjon og bachelorprogram i medier og kommunikasjon vert prioritert. Andre studenter kan søke instituttet.

Arbeids- og undervisningsformer

Undervisninga vert organisert i form av førelesingar, seminar og workshops.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Deltaking i seminargrupper/workshops og godkjente seminaroppgåver. Seminaroppgåvene kan være både skriftlege eller munnlege, og kan romme praktiske øvingar i medieproduksjon eller formidling. Godkjende arbeidskrav er gyldige berre i undervisningssemesteret.

Vurderingsformer

Mappevurdering:

  • Metodeoppgåve (1/3 av mappa)
  • Analyse- eller drøftingsoppgåve (2/3 av mappa)

Metodeoppgåva kan vere ein revidert versjon av seminaroppgåver studentane har fått tilbakemeldingar på. Det større arbeidet vil normalt vere ei analyse- eller drøftingsoppgåve på om lag 4000 ord, som vert fullført mot slutten av semesteret. Alle innleveringar er individuelle.

Karakterskala

A-F

Vurderingssemester

Eksamen vert berre tilbydd i undervisninssemesteret.

Emneevaluering

Emnet evaluerast av studentane kvart 3.år, av faglærer kvart år.

Institutt

Institutt for informasjons- og medievitskap

Eksamensinformasjon

  • Vurderingsordning: Mappevurdering

    Trekkfrist
    06.11.2019
    Eksamenssystem
    Inspera
    Digital eksamen
    • Eksamensdel: Oppgåve 1

      Innleveringsfrist
      25.11.2019, 10:00
      Eksamenssystem
      Inspera
      Digital eksamen
    • Eksamensdel: Oppgåve 2

      Innleveringsfrist
      25.11.2019, 10:00
      Eksamenssystem
      Inspera
      Digital eksamen