Fordjuping og prosjektplan
- Studiepoeng15
- UndervisingssemesterVår
- EmnekodePED314
- Talet på semester1
- SpråkNorsk.
- Ressursar
Hovedinnhold
Studiepoeng, omfang
15 studiepoeng
Studienivå (studiesyklus)
Master.
Fulltid/deltid
Fulltid.
Undervisningssemester
Vår, annakvart år. I særskilte høve kan fakultetet gje tilbod om avgrensa undervising i det påfølgande haustsemesteret.
Undervisningsstad
Bergen.
Mål og innhald
Siktemålet med emnet er å forberede studentane til det praktiske og teoretiske arbeidet med masteroppgåva. Gjennom litteraturstudiar, fag- og skriveseminar skal studentane utvikle ein prosjektplan som skal være utgangspunktet for masteroppgåva. Emnet skal vidare gje studentane moglegheit til fordjuping innan eit sjølvvald temaområde med relevans for masteroppgåva. Fordjupingsområda i programmet er knytt til forskingsområda i det pedagogiske fagmiljøet.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten:
- har oversikt over eksisterande teoriar, metodar, forskingsresultat og fortolkingar innan det tematiske området vedkommande fordjupar seg i
- har oversikt over ulike faglige informasjonskjelder
Ferdigheiter
Studenten:
- kan analysere eksisterande teoriar, metodar, forskingsresultat og fortolkingar innan det tematiske området vedkommande fordjupar seg i
- kan utvikle aktuelle pedagogiske forskingsspørsmål med utgangspunkt i kunnskap om det tematiske området vedkommande fordjupar seg i
- kan anvende faglig og sjangerspesifikk kunnskap på sjølvstendig vis
- kan skrive forskings- eller teorireview innan det tematiske området vedkommande fordjupar seg i
- kan utvikle og skrive ein prosjektplan som legg grunnlaget for arbeidet med masteroppgåva
Generell kompetanse
Studenten:
- kan forholde seg kritisk til ulike faglige informasjonskjelder
- kan formidle sjølvstendig arbeid og beherske fagområdets uttrykksformer
Krav til forkunnskapar
Ingen.
Krav til studierett
Emnet er ope for alle med studierett på masterprogrammet i pedagogikk.
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
Emnet nyttar introduksjonsførelesingar, litteraturstudiar, nettbasert rettleiing og seminar.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Skriftlig og munnleg presentasjon av litteraturgjennomgang innanfor det fordjupningsområdet studenten vel å fordjupe seg i, samt å gi tilbakemelding på medstudent sin munnlege presentasjon er obligatoriske krav i emnet.
Vurderingsformer
Eksamen er ein prosjektplan for masteroppgåva.
Karakterskala
Ved sensur av emnet nyttast karakterskalaen bestått/ikkje bestått.
Vurderingssemester
Vår, annakvart år. I særskilte høve kan fakultetet gje tilbod om vurdering i det påfølgande haustsemesteret.
Litteraturliste
Det blir forventa at studentane gjer seg kjent med ulike søkeportalar, for sjølv å kunne finne fram til relevant litteratur og lage individuell litteraturliste på 800 - 1000 sider.
Emneevaluering
Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB sitt kvalitetssikringssystem. Evalueringa er nettbasert.
Programansvarleg
Institutt for pedagogikk.
Emneansvarleg
Institutt for pedagogikk.
Administrativt ansvarleg
Det psykologiske fakultet v/ Institutt for pedagogikk har det administrative ansvaret for emnet og studieprogrammet.
Eksamensinformasjon
Vurderingsordning: Skriftleg oppgåve
- Innleveringsfrist
- 02.06.2022, 13:00
- Trekkfrist
- 19.05.2022
- Eksamenssystem
- Inspera
- Digital eksamen