Fordjuping i religionsvitskapleg fagdidaktikk
Masteremne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- RELDI313
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk/skandinavisk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet skal gi studentane ei vidareføring i fagfeltet fagdidaktikk innanfor tre hovudområde:
- demokrati og demokratilæring
- minoritets- majoritetsperspektiv
- undervising i kontroversielle tema
Læringsutbyte
Studentane skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar:
Studenten har kunnskap om:
- kva rolle religion og livssyn har i demokratiske prosessar
- korleis religiøse minoriteter og majoritetar vert framstilt i ulike samanheng og dei konsekvensar dette har for identitet- og gruppekonstruksjonar
- kva som kan opplevast som kontroversielle spørsmål i ulike settingar i tid og rom
Ferdigheitar:
Studenten
- kan analysere og kritisk drøfte og vurdere læreplaner, lærebøker og andre læremiddel for religions- og livssynsfaga i norsk skule
- kan planleggja, gjennomføre og evaluera eigen undervising og vurdera elevanes sitt læringsutbytte
- kan undersøke læring i eige klasserom ved hjelp av fagkunnskap og fagdidaktisk teori og reflektere over dette skriftleg og munnleg
Generell kompetanse:
Studenten
- kan nytte fagleg og fagdidaktisk kunnskap for å utvikle eigen og andre si undervisningspraksis
- kan på fagdidaktisk grunnlag leggje til rette for at religion- og livssynsfaga blir ein arena for elevane si demokratiske danning
- kan reflektere over eiga mangfoldkompetanse og si eiga rolle i skule og klasserom
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Obligatorisk frammøte på minst 80% av førelesings- og seminarundervisninga
Eit refleksonsnotat knytt til erfaringar frå praksis.
Godkjende obligatoriske arbeidskrav er gyldig i undervisningssemesteret og dei to påfølgjande semestra.
Vurderingsformer
Rettleid semesteroppgåve med eit omfang på om lag 3000 ord.
Studentar som kan dokumentere sjukdom på eksamenstidspunktet, kan ta eksamen i påfølgjande semester.
Karakterskala
Vurderingssemester
Vår
Studentar som kan dokumentere sjukdom på eksamenstidspunktet, kan ta eksamen i påfølgjande semester (haust).