Fagdidaktikk i spansk i lektorutdanninga 1
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- SPANDI101
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Spansk og norsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet har som målsetjing å gje studentane ei grunnleggjande innføring i fagfeltet spanskdidaktikk innan desse tre hovudområda:
- Spanskfaget si legitimering og særpreg
- Språklæring
- Språk og kommunikasjon
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskap:
Studenten
- har innsikt i sentrale styringsdokument for skolefaget
- har kunnskap om spanskfaget si utvikling som skolefag
- har kjennskap til sentrale språklæringsteoriar og tilnærmingar
Ferdigheiter:
Studenten
- kan analysere styringsdokument for skolefaget
- kan reflektere over og drøfte skolepraksis i lys av relevant fagdidaktisk teori
- kan uttrykkje seg munnleg og skriftleg på spansk innan fagfeltet.
Generell kompetanse:
Studenten
- kan reflektere over eiga læring
- kan reflektere over og drøfte problemstillingar knytte til spansk som skolefag
kan gjere greie for og reflektere over elevar si læring
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
12 timar førelesingar.
Seminar: 2 (4) timar (i samsvar med talet på studentar).
Seminar: 2 dagar for- og etterarbeid knytt til emnet KOPRA102 for studentar som tek spansk som fag I, og 2 dagar for- og etterarbeid knytt til praksisemnet KOPRA103 for studentar som tek spansk som fag II.
Om det melder seg færre enn fem studentar til eit emne, kan undervisningstilbodet bli tilpassa studenttalet. Studentane vil i så fall bli informerte om det alternative undervisningsopplegget ved semesterstart, og før semesterregistreringsfristen 1. februar/1. september.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
For å få gå opp til eksamen må studentane ha lagt fram eit sjølvstendig munnleg (om lag 10 minutt) eller skriftleg arbeid (om lag 1000 ord) der dei analyserer eit språkfagleg spørsmål i lys av fagdidaktisk teori. Arbeidet skal gjerast på spansk.
I tillegg må studentane ha gjennomført skolebesøk (om lag 3 dagar) med for- og etterarbeid. Skolebesøket er knytt til fagdidaktikk og pedagogikk.
Undervisninga er obligatorisk (80%), og det er venta at studentane er godt førebudde til og aktivt deltakande i undervisninga.