Masteroppgåve i spesialpedagogikk
Masteremne
- Studiepoeng
- 60
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- SPED395
- Talet på semester
- 2
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Gjennom arbeidet med masteroppgåva skal studenten dokumentere at vedkommande kan utføre eit sjølvstendig vitskapeleg arbeid under rettleiing, og i tråd med gjeldande forskingsetiske normer. Studenten skal dokumentere kunnskap om sentrale forskingsprinsipp, kunne gjennomføre systematisk og kritisk analyse av problemstillingar og datatilfang og kunne framstille saksområdet klart og presist.
Masteroppgåva kan ta form av ein monografi eller ein artikkel med kappe. Uavhengig av form skal masteroppgåva utførleg behandle ein tydeleg definert problemstilling (teoretisk eller empirisk) med relevans for det spesialpedagogiske fagfeltet.
Krav til innhald og omfang av masteroppgåva vil bli gjort kjend for studentane ved studiestart.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten¿
- har kunnskap om og kan kritisk reflektere over forskingsdesign, metode og forskingsetikk
- har kunnskap om og kan kritisk reflektere over teoriar, omgrep og forsking med relevans for masteroppgåva sitt tematiske område
Ferdigheiter
Studenten¿
- kan formulere klare problemstillingar og grunngje at desse er fagleg interessante og relevante for det spesialpedagogiske feltet
- kan samle, systematisere, analysere, tolke, diskutere og presentere materiale og funn på ein sjølvstendig, nøyaktig, transparent, oversiktleg og etisk forsvarleg måte
- kan grunngje val av metode, teori og litteratur
- kan vise korleis samanfatningar og konklusjonar er i samsvar med teoretiske premiss, problemstillingar og eventuelt empirisk materiale
- kan bruke litteratur- og sitattilvisingar og kjelder på ein korrekt, konsekvent, etisk og oversiktleg måte
Generell kompetanse
Studenten¿
- kan formidle fagområdet sin substans og uttrykksform i samsvar med krav for vitskapleg arbeid
- kan utøve fagområdets eigenart innanfor opplærings- og utdanningssektoren
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
I prosjekter med stor arbeidsmengde kan to studentar søke om å få skrive oppgåve sammen. Den enkeltes arbeidsinnsats skal da tilsvara 60 studiepoeng.