Tverrprofesjonell læring
- Studiepoeng0
- UndervisingssemesterVår, Haust
- EmnekodeTVEPS
- Talet på semester1
- SpråkNorsk
- Ressursar
Hovedinnhold
Studienivå (studiesyklus)
Bachelor/Master
Siste år og/eller i slutten av studiet på profesjonsstudieprogramma.
Deltakande studieprogram:
Universitetet i Bergen: medisin, tannpleie, odontologi, ernæring, logopedi, farmasi, psykologi, musikkterpai og juss
Høgskulen på Vestlandet: sjukepleie (inkludert helsesjukepleie og desentralisert sjukepleie), fysioterapi, ergoterapi, sosialt arbeid, vernepleie, bioingeniør, barnehagelærar og lærar.
Det medisinske fakultet, Det psykologiske fakultet, Det juridiske fakultet, Fakultet for kunst, musikk og design ved Universitet i Bergen, Fakultet for helse- og sosialvitskap og avdeling for lærarutdanning ved Høgskulen på Vestlandet.
Undervisningssemester
Haust/vår
Undervisningsstad
Bergen, Øygarden, Askøy
Læringsarenaer: Utredning av pasient/brukar/barn ved arenaer i primærhelsetenesta. Pedagogisk folkehelsearbeid i barnehage.
Samarbeidene praksisarenaer per i dag: sjukeheim, heimeteneste, rehabilitering, barnehage, grunnskule, kriminalomsorg, rusomsorg, Lærings- og meistringssenter, Friskliv- og meistringssenter, sosialteneste, butenester til utviklingshemma, etat for barn og familie.
Mål og innhald
Overordna mål: Å trene helseprofesjonsstudentar i tverrfagleg samarbeid
Innhald:Studentane etableres i tverrfaglege team, utreiar pasientar, og skriv tiltaksplan. Tiltaksplanane blir diskutert og kvalitetssikra på dialogmøtet med studentane og tilsette på praksisarenaen, og fasilitator frå TVEPS. Studentane reviderer tiltaksplanane og reflekterer over læringsutbyte i refleksjonsnotat.
TVEPS i barnehage/skule: Studentteam utarbeider et pedagogisk opplegg om folkehelse som blir presentert for ei gruppe barnehagebarn/skuleelevar.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten kjenner
- til andre helseprofesjonars kompetanse og kva desse kan bidra med i pasientarbeid, utgreiingsarbeid eller pedagogisk intervensjon
- betydinga av å samarbeide med dei tiltaka er retta mot
Studenten har
- kunnskap om betydinga av tverrprofesjonelt samarbeid i eiga profesjonsutøving
Ferdigheiter
Studenten kan
- formidle eiga vurdering til samarbeidande profesjonsgrupper
- nytta eiga fagleg kompetanse i samarbeid med andre profesjonsgrupper
- delta aktivt i gjennomføring av ein tverrprofesjonell utgreiing av pasient, brukar, overordna utfordring eller av ein pedagogisk intervensjon
Generell kompetanse
Studenten kan
- kommunisere om faglege problemstillingar og tiltak innanfor fagområdet med andre som har tilgrensande kompetanse
- reflektere over eiga rolle i grupper og gruppeprosessar
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
TVEPS-praksis: Total arbeidsmengd = 20 timer
- Forberedelser før/etter oppstartsmøtet (1,5 timer)
- Oppstartsmøte - på ettermiddagstid (1,5 timer)
- Utredningsdag - hel dag med praksis på arbeidsplass (6 timer)
- Samarbeid om tiltaksplan (6 timer)
- Dialogmøte (2 timer)
- Revidering av tiltaksplan (2 timer)
- Refleksjon spørreskjema i etterkant av selve praksisen (1 time)
I barnehage:
- Forberedelser før/etter oppstartsmøtet (1,5 timer)
- Oppstartsmøte - på ettermiddagstid (1,5 timer)
- Forberede pedagogisk opplegg (10 timer)
- Praksisdag med dialogmøte (6 timer)
- Refleksjon spørreskjema i etterkant av selve praksisen (1 time)
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Deltakelse, levert refleksjonsnotat og evalueringsskjema.
Vurderingsformer
Mappevurdering:
- Tiltaksplan/skisse for pedagogisk opplegg
- Refleksjonsnotat/evalueringsskjema
Karakterskala
Bestått/ikkje bestått
Litteraturliste
Det ligg ikkje pensum til emnet
Emneevaluering
Kvart semester
Institutt
Institutt for global helse og samfunnsmedisin
Kontaktinformasjon
Eksamensinformasjon
Vurderingsordning: Mappeevaluering
- Trekkfrist
- 01.09.2023