Ulike perspektiv på sentrale helseutfordringer, del 2
- Studiepoeng10
- UndervisingssemesterVår
- EmnekodeUPSH302
- Talet på semester1
- SpråkNorsk
- Ressursar
Hovedinnhold
Studiepoeng, omfang
10 studiepoeng
Studienivå (studiesyklus)
Masteremne
Undervisningssemester
Vår
Mål og innhald
Mål
Studenten skal tileigne seg inngåande kunnskap om sentrale helseutfordringar i dagens Norge, samt innsikt i korleis bruk av ulike teoritradisjonar genererer ulik kunnskap om desse utfordringane. Målet er å styrke kritisk refleksjon rundt kunnskapsproduksjon på feltet helse og samfunn.
Innhald
Emnet gir innsikt i komplekse utfordringar knytt til felta arbeid og helse og ein aldrande befolkning. Sosial ulikskap i helse og brukermedverknad vert og fokusert.
Emnet inkluderer vidare ei innføring i ulike teoritradisjonar - med vekt på eit naturvitskapleg-, samfunnsvitskapleg- og fenomenologisk perspektiv. Korleis ulike teoritradisjonar har implikasjonar for utvikling av og gyldigheit i vitskapleg kunnskap vert diskutert.
Læringsutbyte
KUNNSKAPER
Studenten har:
¿ Inngående kunnskap om sentrale omgrep og problemfelt om arbeid og helse og ei aldrande befolkning.
¿ Inngående kunnskap om sentrale omgrep og problemfelt knytt til ulikskap i helse og brukarmedverking
¿ Innsikt i korleis bruk av ulike teoretiske tradisjonar - med vekt på eit naturvitskapleg-, samfunnsvitskapleg- og fenomenologisk perspektiv - genererer ulike typar kunnskap innan forskingsfeltet helse og samfunn
FERDIGHEITER
Studenten kan:
¿ Identifisere kunnskap og kunnskapsbehov som kan møte komplekse helseutfordringar i dagens Norge
¿ Formidle kunnskap innan felta arbeid og helse og ein aldrande befolkning med vekt på ulikskap i helse og brukermedverknad
¿ Diskutere korleis sentrale helseutfordringar kan belysast frå ulike teoretiske perspektiv for å kunne produsere
GENERELL KOMPETANSE
Studenten kan:
¿ Reflektere rundt kompleksiteten i helseutfordringar i Norge i dag
¿ Reflektere kritisk rundt korleis bruk av forskjellige teoretiske perspektiv gir grunnlag for produksjon av ulik forskingsbasert kunnskap innan feltet helse og samfunn
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Ingen
Studiepoengsreduksjon
Ingen
Krav til studierett
Studierett på masterprogram i helse og samfunn
Arbeids- og undervisningsformer
Studentaktiviserande undervisings- og arbeidsformer vert nytta:
- Korte førelesingar med studentførebuande/student-aktiviserande element
- Seminar med munnlege framlegg og diskusjon
- Sjølvstudium
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Deltaking i gruppeoppgåve
- Munnleg presentasjon i forbindelse med gruppeoppgåve
Det forventast at alle studentar møter opp og deltar aktivt i undervisninga. Kvar student har ansvar for eigen læring og for å bidra til gruppas læringsmiljø.
Vurderingsformer
- Individuell skriftleg oppgåve
Karakterskala
Karakterskala A til F, der A er beste karakter og F er stryk.
Vurderingssemester
Vår
Litteraturliste
Litteraturlista vil vere klar innan 01.06. for haustsemesteret og 01.01. for vårsemesteret.
Emneevaluering
Emnet evaluerast etter gjeldande retningslinjer for studiekvalitet. Alle emneevalueringer blir lasta opp i studiekvalitetsdatabasen.
Programansvarleg
Programutvalet for helsefag er ansvarleg for masterprogrammet i helse og samfunn
Administrativt ansvarleg
Studieseksjonen ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin.
Kontakt
Studierettleiar kan kontaktast her:
Eksamensinformasjon
Vurderingsordning: Heimeeksamen
- Oppgave utleveres
- 24.02.2023, 09:00
- Innleveringsfrist
- 03.03.2023, 14:00
- Trekkfrist
- 01.02.2023
- Eksamenssystem
- Inspera
- Digital eksamen