- E-mailIngrid.Helleve@uib.no
- Phone+47 55 58 48 29+47 901 24 350
- Visitor AddressChristies gate 135015 Bergen
- Postal AddressPostboks 78075020 Bergen
- (2022). Bridges or breaches? A case-study of the experiences of inclusion of bilingual teachers. 13 pages.
- (2022). Bridges or breaches? A case -study on the experience of inclusion of bilingual teachers . 14 pages.
- (2022). Bridges or breaches? A case -study on the experience of inclusion of bilingual teachers . 14 pages.
- (2021). Novice teachers: tensions between the need for support and being a resource. A qualitative study of newly qualified teachers in Norwegian upper secondary schools .
- (2021). Klasserommet som møteplass i ei digital tid. 51-70. In:
- (2021). Folkehelse og livsmestring i skolen; i fag, på tvers av fag og som en helhetlig tilnærming. Fagbokforlaget.
- (2021). Interview with authors for PDiE and LfPL.
- (2021). Bruk skolen og morsmålslærerne mot pandemien! . Stavanger Aftenblad.
- (2021). Bruk skolen og morsmålslærerne mot pandemien! Stavanger Aftenblad.
- (2020). Å være elev i dagens skole. 20 pages.
- (2020). Veier til ledernes drømmeskole. 20 pages.
- (2020). Skolens betydning. Fagbokforlaget.
- (2020). Morsmålslærere er brobyggere i en økologisk krise. Utdanning. 46-49.
- (2020). Intervju i NRK. Tema: Veiledning av nye lærere i vidergående skole.
More information in national current research information system (CRIStin)