- E-mailoksana.singh@uib.no
- Visitor AddressParkveien 9Ida Bloms hus5007 Bergen
- Postal AddressPostboks 78055020 Bergen
Singh, O. (2021). Med fokus på lærerutdanneres frihet - En diskursanalytisk studie om hvordan frihet framtrer i matematikklærerutdanneres utforming av faget matematikk for trinn 5 – 10 i kontekst av styringsdokumenter. PhD thesis. (Monograph, in Norwegian), Bodoni AS / Høgskulen på Vestlandet. Bergen, Norway. ISBN 978-82-93677-66-6.
Singh, O. (2017). Danningsperspektiver på utforming av lærersubjektet i læreverket i matematikk. Norsk pedagogisk tidsskrift, 101(03), 266-277.
Singh, O., Engelsen, K.S., Espeland, M. (2016). Improvisasjon i lærerutdanning, Tangenten 4/2016: 40-48.
Singh, O.F. (2016). Måling i barnehagen. Tangenten 3/2016: 8-14.
Singh, O. (2014), I øyeblikket: En studie om IKT sin medierende rolle i improvisatoriske samhandlinger mellom lærerutdanner og studenter i faget matematikkdidaktikk. MSc thesis. Høgskolen Stord/Haugesund. Stord.
Singh, O. (2021) Hva kan internasjonal Foucault-basert forskning på læreplaner og praksis tilby matematikkutdanning og undervisning i norsk kontekst? Transkripsjon av prøveforelesning knytet til disputas, 12.11.2021 HVL, Bergen, Norge, Ph.D-program av danning og didaktiske praksiser.
Singh, O. (2021). Med fokus på lærerutdanneres frihet - En diskursanalytisk studie om hvordan frihet framtrer i matematikklærerutdanneres utforming av faget matematikk for trinn 5 – 10 i kontekst av styringsdokumenter. PhD thesis. (Monograph, in Norwegian), Bodoni AS / Høgskulen på Vestlandet. Bergen, Norway. ISBN 978-82-93677-66-6.
Singh, O. (2017). Danningsperspektiver på utforming av lærersubjektet i læreverket i matematikk. Norsk pedagogisk tidsskrift, 101(03), 266-277.
Singh, O., Engelsen, K.S., Espeland, M. (2016). Improvisasjon i lærerutdanning, Tangenten 4/2016: 40-48.
Singh, O.F. (2016). Måling i barnehagen. Tangenten 3/2016: 8-14.
Singh, O. (2014), I øyeblikket: En studie om IKT sin medierende rolle i improvisatoriske samhandlinger mellom lærerutdanner og studenter i faget matematikkdidaktikk. MSc thesis. Høgskolen Stord/Haugesund. Stord.
SeMPER Arctic Sense Making, Place attachement, and Extended networks as sources of Resilience in the Arctic (Belmont Forum Arctic 2019 Science for Sustainability)