Nyreforskningsgruppen

Nyhetsarkiv for Nyreforskningsgruppen

Hans-Peter Marti har akseptert stillingen som leder for Nyreforskningsgruppen ved Institutt for Indremedisin.
Nyreforskningsgruppen ansetter Heidrun Vethe som tekniker på proteomikkprosjektet.
Det vil bli holdt et minneseminar til ære for avdøde professor Bjarne M. Iversen, den 22. og 23. mars på Hotell Norge, Bergen sentrum
Professor dr.med. Bjarne Magnus Iversen er idag utnevnt til Ridder av 1.klasse av den Kongelige Norske Sankt Olavs Orden.
Nyreforskningsgruppen ved Institutt for indremedisin er av Fakultetstyre ved Det medisinsk-odontologiske fakultet tildelt pris for årets publikasjon.
Professor Bjarne Iversen ved Institutt for indremedisin har mottatt Meltzerfondets ærespris 2008 for fremragende forskning.
I Forskerskolen i klinisk medisins årlige posterkonkurranse stakk to av sekjonens forskere av med to av de tre prisene.