Forskningsgruppen for retorikk, demokrati og offentlig kultur

Interessert i fjernsynsdebatt og retorikk?

Retorikkgruppen søker vitenskapelige assistenter og masterstudenter som ønsker å skrive om fjernsynsdebatter

Bildet viser Jens Stoltenberg, Oddvar Steenstrøm og Erna Solberg i programmet "Debatten" på TV2 under stortingsvalget 2013.
(foto: Skjermdump fra Tv2.no)
TV2

Retorikkgruppen ved Institutt for Informasjons- og medievitenskap søker studenter til å transkribere fjernsynsdebatter fra valgkampen 2013.

• Arbeidet som vitenskapelig assistent vil bli honorert med lønnstrinn 34, som tilsvarer omkring 170 kroner i timen.

Vi er også interessert i studenter som ønsker å skrive masteroppgaver innenfor temaet fjernsynsdebatt. Studenter som ønsker å skrive en master innenfor prosjektet vil få tilgang til vårt empiriske materiale, og vil bli prioritert til jobben som vitenskapelig assistent.

Er du interessert, ta kontakt med Jens E. Kjeldsen - så kan vi sammen utvikle et masterprosjekt for deg.