Hjem
Ansattsider

Innkjøpersamling

Seksjon for innkjøp holder den årlige innkjøpersamlingen 4. desember. Formålet er både å skape en møteplass for bestillere og å kunne informere om nye avtaler og regler på anskaffelsesområdet. Vi ønsker å gi informasjon og konkrete innspill som er direkte relevant for en innkjøpers hverdag. Målgruppe: Fagbestillere, bestillere og administrasjonssjefer

 

Program:

Tid (ca.)

Tema

Agenda

09.00-09.15

Introduksjon

 

  • Velkommen
  • Utmerkelse av fremragende bestiller-miljø

 

09.15-10.00

Rammeavtaler

  • Nye og kommende rammeavtaler innenfor de  fire avtaleområdene AKAD, ADMIN, IKT og FDV

 

10.00-10.15

Pause

 

10.15-10.45

Bestillingssystem og Issue tracker

  • Bruk av PM
  • Statistikk
  • Nytt bestillingssystem
  • Ny Issuetracker – Topdesk, bruk og muligheter

 

10:45-11:00

Rapporter

 

  • Hvilke finnes
  • Planlagte
  • Bruk og formål

11:00-11.20

Miljø og klima

  • Hvordan kan innkjøp bidra til mindre miljø- og klimaavtrykk for UiB