Senter for klima og energiomstilling (CET)
Arrangement

Studentpitch - CET 201: Bærekraftig innovasjon

Få med deg studentens ptcher til bærekraftige løsninger for næringslivet.

Close up photo of a table with workshop items and five people standing around. Logo of The Collaboratory and CET, and a title saying "CET 201 Bærekraftig innovasjon Studentpitch. Sparebanken Vest Mandag 27. mars 09.00-12.00
CET/Collaboratory

Denne våren har emnet CET201 Bærekraftig innovasjon blitt holdt for femte gang. Emnet er studentledet og lar studentene prøve ut bærekraftig innovasjon i praksis ved å jobbe med en case, et praktisk problem som krever nettopp bærekraftig innovasjon. Målet er at studentene får erfaring med innovasjon på reelle, praktiske problemstillinger i det lokale næringslivet, og forhåpentligvis kan levere noen gode, nye løsninger i retur.

I år har studentene blant annet jobbet med å finne løsninger for mer bærekraftige studentboliger, redusere energiforbruk blant forbrukere og sosial aksept for solcelleparker. Du kan lese mer om emnet her.

27.mars fra kl 09.00 til 12.00 vil studentene i CET201 pitche deres løsninger. Vi ønsker å dele studentenes løsninger med lokale akøterer, og vi vil derfor gjerne invitere deg, og andre interesserte i din organisasjon.

Presentasjonene vil bli holdt i Sparebanken Vest sine lokaler (Jonsvollsgaten 2, 5011 Bergen). Kaffe og lett frokost vil bli servert.

Registrer dere her før 23.mars dersom du ønsker å delta: https://forms.gle/75a5g9aR1TDtk2ve7